Seda'dan:
Taksiye bindiğimde lanet olsun ki duygusallığım yüzünden bir türlü kendime gelemiyordum. Bir yandan da Kerem'e sövüyordum. Ampul kafalı hıyar turşusu, sen kim oluyorsun da bana karışıyorsun?
Salak, gerizekalı, aptal, paçaloz Kerem. Sanırım bu söylediklerimi dışımdan söyledim. Çünkü taksici amca bana uzaylı görmüş masum köylü gibi bakıyor ve gülüyordu.
"Kim ağlattı seni güzel kızım? Çok sinirli görünüyorsun."
"Evet amcacığım çok sinirliyim. Pis paçaloz Kerem her şeyime karışıyor. Sırf otobüste Tunç ile oturdum diye çok kızdı, sinirlendi. Sanki sevgilim, gerizekalı işte. Okulun ortasında herkesin önünde kavga çıkarttı. O yüzden ağladım. Ya sen kimsin de bana karışıyorsun? Tunç'tan sanane!"
Amca güldü.
"Ah kızım ah! O çocuk belki seni çok seviyor ve kıskanıyordur. Unutma seven kıskanır."
"Yapma amca ya. O mu beni sevecek? Okulda peşinde koşan bir sürü kız var. Ve o kızlar benden daha güzel. Benim gibi deli ve çatlak birini niye sevsin ki?"
Dedim. Oh içim rahatladı. Ne yani haklıyım.
"Belki onun kalbi seni seçmiştir."
He amca he.
"Neyse amca sen beni şu marketin önünde indirebilirsin."
Dedim ve parayı ödedikten sonra taksiden indim. Markete girdiğimde direkt abur cubur reyonlarına koştum. Çikolata, cips,içecek falan aldım. Kasaya gidip sıraya girdim.
"70 TL"
Oha lan ne yapmışım ben böyle? Babamın verdiği kartı geçirip aldıklarımı poşete doldurdum. Daha sonra market bizim sitenin hemen çıkışında olduğu için eve yürüyerek gittim. Kapının önüne gelmemle Hazal, Masal, Pelin ve Buse ile karşılaştım.
"Neredesin kızım sen? Kerem yüzünden ağlanır mı?"
Dedi Masal.
"Salak ya her şeye burnunu sokmasa olmuyor işte!"
Diye mırıldanıp eve ilerledim. Market poşetlerini gördüler. "Bizde istiyoruz."
Diye bağırıp söylenmeye başladılar. Onlara cevabım "iyi akşamlar size." Oldu ve kapıyı yüzlerine kapattım.
Oh be diye mırıldanıp PTT komisyonuna girdim. Pijama, terlik, televizyon... Doğruca yerimi aldım ve sinema filmleri izleyip abur cuburları yemeye başladım.
Film bittiğinde etrafıma bakındım. Bizim kızlar pencereden içeriye girmeye çalışıyorlardı. Hemen pencerenin önüne gittim. Bacağının biri içeriye sarkmış olan Masal'ı aşağı ittim. Onu poposundan desteklemeye çalışan Pelin Su ile birlikte yere düştüler. Poposunun üzerine düşen Masal poposunu ovuşturdu. Kahkaha atıp pencereyi kapattım.
Bütün pencerelerin kapalı olduğundan emin olduktan sonra etrafı topladım. Ne dağıtmışım be.
Her yer toparlanınca kenarda duran valizimi de alıp odama çıktım. Kıyafetlerimi yerlerine yerleştirdikten sonra yatağıma girip yattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 Kız Bin Bela
HumorNeden mi 5 Kız Bin Bela? Çünkü gülmeye, saçmalamaya ihtiyacımız var. Biz kızların en çok ihtiyaç duyduğu şey bu. Saçmalayan, eğlenen, aşık olan bu kızları okumak istiyorsanız durmayın. Başlayın şimdi. Bu kitapta kendinizden bir şeyler bulabilirseni...