Bir villanın önünde durunca şoför "Patron sizi villada bekliyor." dedi.
Dördümüz de minibüsten indik ve villaya doğru ilerlemeye başladık.
Emircan'ın ayağa takılınca bana çarptı. İkimiz de yere çakılınca küfür savurdum.
Çağatay yardım amaçlı elini uzatınca Emircan bana gelen yardım elini tutup ayağa kalktı.
Sinirle "Seni bir gün aç bırakarak geberteceğim! Gör sen!" dedim.
Emircan korkuyla bana bakarken ayağa kalktım ve üstümü başımı silkeledim.
Refleks olarak elimi yere koyduğumdan yüzülmüştü.
Hiçbir şey demeden villanın kapısını çaldım. Kapıyı patron açınca "Bizi çağırtmışsınız efendim." dedim.
"İçeri gelin gençler. Size önemli bir görev vereceğim." dedi.
İçeri geçerken Koray "Normalde hepimiz tek çalışırız. Bu sefer niçin hepimizi birden çağırdınız?" diye sordu.
"Vereceğim görevim tehlikeli olmasından dolayı sizlerin birbirinizin arkasını kollamanızı istiyorum." dedi patron.
"Patron emirlerine karşı gelmekten değil ama bunlar ölecek olsa benim işime gelir. Hepsinden nefret ediyorum." dedim.
"Bunun farkındayım. O yüzden birinize zarar gelirse diğerlerine ceza vereceğim. Bu ceza her şey olabilir." dedi patron.
"Görev ne?" diye sordu Koray.
"Köstebek olarak karşı tarafa sızacaksınız. Oradaki her türlü bilgi işimize yarar." dedi patron.
"Nasıl sızacağız?" diye sordu Çağatay.
Patron "Onlar sizi gelip bulacak. Siz merak etmeyin." dedi.
"Aç kalmayız, değil mi?" diye sordu Emircan.
"Kalmazsınız, merak etmeyin. Ayrıca bu villada kalacaksınız. Her an yan yana olmanızı istiyorum." dedi patron.
"Anlaşıldı." dedim.
"Benim artık gitmem gerekiyor. Hepinize başarılar diliyorum." dedi patron ve evden çıktı.
Baş başa kaldığım üç silahşöre baktım ve "Sizin ben tiplerinize sokayım." dedim.
"Ama ama ama kalbim kırıldı." diyen Emircan'a göz devirip "Kim nerede kalacak onu ayarlayalım." dedim.
"Ben seninle kalırım bebek." diyen Koray'a orta parmak çekip merdivenlerden yukarı çıktım.
Verilen görevden çok bunlara katlanmak zor olacaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişler
ChickLitNe kadar istemeseler de birlikte hareket etmek zorunda kalan bir grup gencin hayatları...