Minibüs

7.8K 445 113
                                    

Koray yanımıza gelince şoför "Turnuvalar ne zaman?" diye sordu.

"Üçlük atmayı başardıktan sonra." dedi Koray.

"Minibüse bin." dedi şoför.

Koray arka kapıyı açtığında beni görünce tek kaşını kaldırdı. Hiçbir şey demeden sağ tarafa kaydım.

Koray minibüse bindikten sonra kapıyı kapattı.

"Bunların burada ne işi var?" diye sordu Koray.

"Götüne boru sokmaya geldik geri zekalı." diye mırıldandım.

"Bir şey mi dedin?" diye soran Koray ile "Patron emretmiş. O yüzden buradayız." dedim.

Koray "Belki de bu bir işarettir bebek." diyerek bana göz kırptı.

"Sana verebileceğim tek işaret bu." dedim ve orta parmak çektim.

"Bu konuyu yalnızken tekrar konuşuruz." dedi Koray.

"He anacım he konuşuruz. Anca cenazende çevrendekileri kutlama amaçlı bir konuşma yaparım." dedim.

Koray bu dediğimi gülerken şoför arabayı bir tenis kortunun önünde durdurdu.

Kortta antreman yapan kişiyi görünce "Böyle işin içine edeyim." dedim.

"Bu da çok sessiz. Ayrı bir korkutucu." dedi Emircan.

"Ben sana korkuyu bir güzel göstereceğim ama sen bekle." dedi Koray.

Şoför Çağatay'ı yanımıza çağırmadan önce Çağatay minibüsü fark etmiş olmalı ki eli çantasına gitti. Büyük ihtimalle ani bir harekette silahını çantasından çıkaracaktı.

Şoför Çağatay'ı yanımıza çağırdı ve "Top sana uzaklardan geliyormuş. Koçman gerekmiyor mu?" diye sordu.

"Seribaşı sisteminde* güzel bir pozisyonda olduğumu unutma." dedi Çağatay ve elindeki raketi bırakıp yanımıza geldi.

"Minibüse bin." dedi şoför.

Çağatay arka tarafın sağ kapısını açınca sinirle Koray'a doğru kaydım.

Çağatay bizi gördüğüne şaşırmıştı ama hiçbir şey demeden minibüse bindi.

"Şahtık şahbaz olduk. Bu ne lan?" diye sordu Koray.

"Kendi adına konuş. Ben her halimle mükemmelim." dedim.

"Benimde jelibonlarım var!" dedi Emircan ve cebinden jelibon paketleri çıkardı.

"Kapa çeneni Emircan! Senin veletliklerini çekmek  istemiyorum." dedim.

*Seribaşı sistemi= Turnuvaya katılan en iyi oyuncuların numaralanmış listesidir.

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin