"Hayatım boyunca tek isteğim onların benimle ilgilenmesiydi. Hiçbir zaman yanımda olmadılar. Mafyalığı bıraktım, şirketteki hisselerimi satacağım, evleneceğim adamı seçtim diyorum. Umurlarında değil." dedim.
Çağatay göz yaşlarımı sildi ve "Bazenleri olaylar isteğimizin dışında gelişebiliyor. Bende bu yaşıma kadar baba sevgisi nedir, bilmeden büyüdüm." dedi.
"İkimizin de bazı parçaları eksik." dedim.
Elimi tuttu ve "İzin verirsen ben sana hem baba hem abi hem dost hem de eş olurum." dedi.
"Bu da neydi birden?" diye sordum. Söyleyiş tarzı çok fazla tuhaftı. Sanki şey gibiydi... Evlenme teklifi ediyor gibi...
"Evlenelim demiyorum. Öncelik senin okulun. Sadece ilişkimize bir ad verelim. Bu son yılın zaten. Okulun bittikten sonra istediğin bir tarihte evleniriz." dedi.
"Buna cevap vermek garip. Tabii seninle evlenirim." dedim.
Çağatay gülümseyerek elini yanağıma koyup yaklaşıyordu ki Funda odama daldı ve "İlk evlenme sırası benim. Evlenirseniz yeğeniniz sizden nefret eder." dedi.
"Kapıyı dinliyorsan da düzgün dinle. Sadece nişan yapacağız. Düğün okulumdan sonra." dedim.
Funda bir anda bir şey fark etmiş olmalı ki durdu ve "Koray! Benim nişanım olmayacak mı?" diye bağırdı.
Koray, Emircan ve Berrin içeri girerken Funda ağlamaya başladı.
"Yine mi hamilelik hormonları?" diye sordum.
Funda ayağındaki pantufu çıkarıp bana atmıştı ki Çağatay pantufu havada yakaladı.
"Pantufum ona çarpmadı!" diyerek sandalyeye oturdu Funda ve ağlamaya başladı.
"Senin sevgine sıçayım Çağatay. Bıraksaydın da pantuf çarpsaydı." dedi Koray.
"Niye ona laf anlatıyorsun? Burada çocuğunun annesi ağlıyor. Adam gibi sarıl." dedi Funda.
"Özür dilerim bebeğim." dedi Koray ve Funda'ya sarılacakken Funda "İstemiyorum! Sarılma bana. Küstüm size." dedi.
Ayağa kalktım ve Koray'ın sırtına dostça vurdum.
Fısıldayarak "İyi sıçtın kardeşim." dedim.
"Yardım etseniz bari." dedi Koray.
"Biz Berrin ile patronun yanına gitmeliyiz." dedi Emircan ve kaçtı.
"Bizim de Çağatay ile işlerimiz var." dedim ve Çağatay'ın elinden tutup odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişler
Chick-LitNe kadar istemeseler de birlikte hareket etmek zorunda kalan bir grup gencin hayatları...