Suçum

3.7K 276 162
                                    

"Lan cidden iki hesabın mı var?" diye soran Koray ile "Daha çok var ki." dedim.

Bu dediğime gülerken "Geri zekalı ölebiliriz." dedim.

"Benim mi suçum?" diye sordu.

"Ben mi evliyken başkasından çocuk yaptım?" diye sordum.

"Zaten bende birisinin hafızasının olmamasından yararlanıp yalan söyledim ve karşı taraftaki mafya ile anlaşmaya varmaya çalıştım." dedi.

Kahkaha atarken "Malız!" dedim.

"Şakayı bir kenara bırak da canın yanıyor mu?" diye sordu.

"Yok be bu kadarcık şey ile canım yanmaz." dedim.

Yaklaşık bir saattir bağlı olduğumuz bu depoda işkence görmüştük. Şimdi ise ortalıktan kaybolmuşlardı.

"Ben baba oluyorum lan." diyen Koray ile "Çocuğunuzun adına benim ismimi koyarsınız artık." dedim.

"Bunu benimle değil, Funda ile konuş." dedi Koray.

"O zaman nah benim ismim olur." dedim.

Koray bu dediğime gülerken "Sende bir şey var mı?" diye sordum.

"Yok." deyince "Acıktım ben ya." dedim.

"Bende." deyince "Şimdi tantuni ne güzel olurdu. İyi yerdik." dedim.

"Salak sevgilin şef. Ona yaptırsana." deyince "Hafızası yok onun. Yazık. İleride ama hep o yapacak." dedim.

"İleride?" dedi sorarcasına.

"Namusuma alacağım. Böyle veletlerimiz olacak." dedim.

"Velet dediklerin çocuklarınız." diyerek genel kültürünü gösteren Koray'a "Çocuğunuza yasak aşk meyvesi olduğunu söyleyeceğim." dedim.

"Adamlara ilk seni öldürmelerini söylerim." dedi Koray.

"Şerefsiz göt." derken aklıma gelen şey ile "Ya da Sahte Aşk Meyvesi derim." dedim.

"Mal." diyen Koray ile "Neyse yeğenime bunu demem. Ne de olsa onunla birlikte yaramazlık yapacağız." dedim.

"Ayıp lan." diye sitem etti Koray.

"Bizimkiler öldü mü? Niye kimse kurtarmaya gelmedi?" diye sordum.

"Emircan yemek için durdurmuştur." diyen Koray ile aklımda o sahne canlandı.

"Buradan kurtulduktan sonra tantuni yiyelim." dedim.

"Senin yüzünden benimde canım çekti." dedi Koray.

"Delfin benimdir. Sen Koray ile ne yaparsan yap." diyen sesin tanıdıklığı ile küfür savurdum.

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin