"Buraya zorlayarak getirdin. Mutlu musun şimdi?" diye sordu babam.
Sinirle içeri girdim ve "Nasıl zorla getirdi sizi?" diye sordum.
Çağatay "Delfin." derken "Çağatay karışma." dedim.
"Banka hesaplarımızı bloke etti." dedi annem.
"Şu an hesapların kontrolü sende mi?" diye sordum.
"Evet, benden gelecek bir emir bekleniliyor." dedi Çağatay.
"Emri bekleyen kişiyi ara ve dediklerimi ilet." dedim. Çağatay hiçbir şey demeden dediğimi yaptı.
Karşı taraf telefonu açınca "İkisinin hesabındaki tüm parayı hâyır kuruluşlarına bağışlasın." dedim.
Çağatay dediklerimi telefondakine aktarırken annem "Bunu yapamazsın!" diye bağırdı.
"Yaptım bile. Hatta şirketteki hisselerimi satmadan önce benim kazandığım paradan aldığınızı da biliyorum. Bunun için mahkemeye başvurup donunuza kadar almadan aldıklarını faiziyle birlikte geri verin." dedim.
"Karşında anne ve baban olduğunun farkında mısın sen! Bu nasıl konuşma!" diye bağırdı babam.
"Peki siz benim çocuğunuz olduğumun farkında mısınız! Lan bir kez bile benimle ilgilenmediniz!" diye bağırdım.
Babam tokat atmak için elini kaldırmıştı ki Çağatay kolunu sıkıca tuttu ve iyicene sıkmaya başladı.
Çağatay'ın kolundaki damarlar oldukça belli olurken babamın canı yandığı barizdi.
Çağatay sertçe ittirdi ve "Sevdiğim kadına zarar vermeyi bir kez daha aklından geçirirsen bu sonun olur. Şimdi buradan defolup gidin." dedi.
Annem ve babam bavullarını alıp evden çıkınca arkalarından kapıyı sertçe kapattım.
Çağatay "Sen mutlu olursun diye böyle bir şey yaptım. Özür dilerim. Bu seni daha çok kırdı." dedi.
Hiçbir şey demeden Çağatay'a sarıldım ve "Senin bir hatan yok. Çoktandır yapmam gerekenleri senin sayende yenice yapabiliyorum." dedim.
"Seni çok seviyorum." deyince gülerek "Bende seni çok seviyorum. Kafa dağıtmak için bir şeyler yapalım mı?" diye sordum.
"Peki ne yapmak istersin?" diye sordu.
"Biraz içelim, film izleyelim." dedim.
"Düğünden bir gün önce içmek pek de mantıklı gelmiyor." dedi.
"Mantıklı bir şey yapmak istesem kafa dağıtalım demezdim." dedim.
"İstediğin gibi olsun." deyince gülümseyerek "Hadi sen film seç." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişler
Chick-LitNe kadar istemeseler de birlikte hareket etmek zorunda kalan bir grup gencin hayatları...