Sandım

2.9K 233 132
                                    

Kapının çalmasıyla söylenerek yataktan kalktım ve kapıya gittim.

Şu üç gündür annemlerin tavrından dolayı moralim bozulduğundan evden pek dışarı çıkmamıştım.

Kapıyı açtığımda karşımda bavulları ile anne ve babamı görmem ile şok oldum.

"Anne? Baba? Sizin burada ne işiniz var?" diye sordum.

Annem bana sarıldı ve "En güzel gününde yanında olmak istedik." dedi.

"Çok teşekkür ederim. Bir an gelmeyeceksiniz sandım." dedim.

"Hiç öyle şey yapar mıyız?" diye sordu babam.

"Ya çok mutlu oldum. Bakın size gelinliğimi getireceğim. Sizde bavulları istediğiniz yere bırakın ve salona geçip oturun." dedim.

"Tamam kızım." dedi annem ve kapıyı kapattı.

Koşarak odama çıktım ve gelinliğimi alıp geri geldim. (Medyada gelinlik var.)

"Bakın. Çağatay ile beraber seçtik. Şey denememi ister misiniz? Giymesi az zaman alabiliyor ama hızlı olabilirim." dedim.

"Gerek yok, kızım. Gel yanımıza otur." dedi annem.

Gelinliği dikkatlice boştaki koltuğa koydum ve yanlarına oturdum.

"Ee ne yapıyorsun kızım? Üniversite nasıl gidiyor?" diye sordu babam.

"Mezun oldum. Hatta Çağatay'ın birkaç tanıdığı varmış. Şu evlilik işleri geçsin, iş görüşmesine gideceğim." dedim.

"Ne güzel." dedi annem.

"Aç mısınız? Mutfakta atıştıracak bir şeyler olmalı. Hatta Çağatay'ın yaptığı kurabiyeler var. Getirmemi ister misiniz?" diye sordum.

"Yok kızım, aç değiliz. Bu arada Çağatay böyle sık sık bir şeyler yapar mı?" diye sordu.

"Gastronomi mezunu. Şu anda da restoran işletiyor. İşleri falan iyi." dedim.

Kapının çalmasıyla "Büyük ihtimalle gelen de Çağatay. Ben kapıya bakayım." dedim ve koşarak kapıya gittim.

Kapıyı açtığımda karşımda gördüğüm Çağatay'a gülerek "Tahmin et kimler gelmiş?" diye sordum.

"Kim gelmiş?" diye sorunca "Annemler gelmiş." dedim.

"Sana geleceklerini söylemiştim." dedi.

"Belki, söylemiş olabilirsin. Neyse bu önemli değil. Onlarla tanışmalısın." dedim.

Elinden tuttum ve sürükleyerek salona getirdim.

"Siz kaynaşın. Bende gelinliğimi geri odama götürüyorum. Bir anda gelip gelinliğimi yanlışlıkla mahvetme potansiyeline sahip Emircan diye bir arkadaşım var." dedim.

"Sen işine bak. Bizde tanışalım." dedi Çağatay.

Gelinliğimi aldım ve salondan çıktım. Tam merdivenlere yönelmiştim ki babamın kurduğu cümle ile kalakaldım.

"Buraya zorlayarak getirdin. Mutlu musun şimdi?"

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin