Barut

4.1K 264 83
                                    

Duyduğum çığlık sesi ile yatakta doğrulup seslerin geldiği yere gittim.

Çağatay'ın vurulmuş olduğunu görünce koşarak yanına gittim. Koray yarasını bastırıyordu.

"Ne oldu burada?" diye bağırdım.

"Bilmiyoruz. Vuran kişi susturucu takmış olmalı. Yoksa hepimiz silah sesini duyardık." dedi Funda.

"Ambulansı aradınız mı?" diye sordum.

"Birazdan burada olurlar." dedi Yaman.

Gözümden bir damla yaş akarken yanında oturdum Çağatay'ın elini tuttum. Soğuktu.

"Saat kaç?" diye sordu Yaman. Yataktan yeni kalkmış olmalı ki saçı başı dağınıktı.

"Beşe dokuz var." dedi Berrin.

Ambulans sesleri yaklaşırken ayağa kalktım ve "Bende ambulansla hastaneye gideceğim." dedim.

"Patronun kesin emri var. Hepimiz buradayken hiçbir şeye dokunmayacağız ve arama yapacaklar." dedi Funda.

"Nasıl? Çağatay hastanede yalnız mı olacak? Onu vurmayız. Bizden şüphelenmeleri saçmalık." dedim.

"Her vurulma davasında böyle yapıyorlar. O yüzden sakin ol. Hem iş kısa sürer. Hemen hastaneye gideriz." dedi Funda.

Ambulanstan paramedik* sağlık personelleri geldiler ve Çağatay'ı hızlıca sedyeye alıp götürdüler.

Aynı zamanda patron ve adamları da gelmişti.

Patronun adamları etrafı kolaçan ederken patron yanımıza gelip önce Berrin'e sonra bize bir şey olmuş mu diye baktı.

"Bir kanıtınız var mı?" diye zordu patron.

"Yok. Uyandığımızda koridorda baygın yatıyordu. Fazla kan kaybetmişti." dedi Funda.

Patron Funda'ya "Çağatay'ı sen mi buldun?" diye sordu.

"Evet efendim. Görevlerin hazırlıkları için diğerlerinden önce uyanmam gerekiyordu." dedi Funda.

Bizim odamızdan elindeki eldivenle silahımı tutan adam dışarı çıktı.

"Patron saklanmış bir silah bulduk." dedi adam.

"Bu benim silahım!" dedim.

Patron kolumu çekip elime baktı ve derin bir nefes alıp "Barut kalıntısı var." dedi.

*Paramedik=  Paramedik acil tıp hizmetlerinde, yaşam zincirinin anahtarı olarak tanımlanan ve Hastane Öncesi Acil Bakımın önemli bir parçasını oluşturan; genellikle kritik durumdaki hastaya ya da yaralıya ilk anda müdahale eden sağlık profesyonelidir.

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin