Üniversiteden çıkıp yolda yürürken önümde siyah bir minibüs durdu.
Kaşlarımı çatarken elim belimdeki silahıma gitti. Ani bir harekette silahımı çıkaracaktım.
Şoför tarafının camı açıldı ve "Delfin EMİRZEOĞLU?" dedi sorarcasına.
"Benim." dedim.
"Kılıcın boynu iyi kesmiş." demesiyle elimi belimden çektim. Bu gizli bir şifreydi.
"İyi bilenmişti." dedim.
"Minibüse bin." dedi ve arka kapıyı açtı. Minibüse bindim ve kapıyı kapattım.
Bu patronun beni görev için çağırırken kullandığı parolaydı ama neden minibüs yolladı, anlamadım.
"Görev ne?" diye sordum.
"Getirmemiz gereken üç kişi daha var. Sonrasında görevi açıklarım." dedi.
Bu ilginçti. Normalde tek çalışırdım. Niye şimdi başkaları ile birlikte çalışıyorum?
Ben Delfin EMİRZEOĞLU. Yirmi bir yaşındayım. Üçüncü sınıf psikoloji öğrencisiyim.
Ayrıca babamdan kalmış olan yer altındaki işleri yürütüyorum.
Minibüs bir sokak satıcısının önünde durdu ve köfte ekmek yiyen Emircan'a "Sıcak bir yolda ilerlemek çok zor." dedi.
"Yanına dondurma al o zaman." diyen Emircan ayağa kalktı ve sokak satıcısına para verip yanımıza geldi.
Şoför koltuğundaki adam "Minibüse bin." dedi.
Emircan benim aksime ön koltuğa geçip oturdu. Arkasına döndüğünde beni görmesiyle çığlık attı.
Korkuyla "Bu deli beni neredeyse öldürecekti!" dedi.
"Yanlışlıkla arabayı üstüne sürmüş olabilirim. Sende yolun ortasında çikolata yemeseydin." dedim.
"Senin yüzünden çikolatam yere düştü. Cenazesine bile gelmedin!" diye bağırdı.
"Ne? Çikolataya ciddi ciddi cenaze mi yaptın?" diye sordum.
"Evet. Bademli çikolataydı o." demesiyle göz devirdim.
"Kapa çeneni Emircan." dedim. Salağın önde gideni olduğu için bu velet karakterliyi sevmiyordum.
Şoför minibüsü bir basketbol sahasının önünde durdurunca "Hadi ama başka adam mı kalmamıştı? Bu ne!" diye bağırdım.
"İlk kez bu deliye katılıyorum. Ben bundan da tırsıyorum. Basketbol topunu burnuma atmıştı. Uf olmuştu." dedi Emircan.
"Patronun emri böyle." dedi şoför koltuğundaki adam ve basketbol sahasındaki aptala gelmesi için işaret verdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişler
ChickLitNe kadar istemeseler de birlikte hareket etmek zorunda kalan bir grup gencin hayatları...