Kaçmalısın

3.4K 256 78
                                    

Eve geldiğimizde çantamdan anahtarımı çıkarıp kapıyı açtım.

Beraber oturma odasına girdiğimizde Funda'nın Koray'ın kucağında uyuyakaldığını, Koray'ın uyuyan Funda'yı izlediğini gördük.

"Koray." dedim sessizce.

Geldiğimizi fark etmesiyle yavaşça ayağa kalktı ve Funda'yı uyandırmadan kafasının altına yastık koydu.

Koray "Salona geçelim." diye mırıldandı.

Hep birlikte salona geçince patron "Sözü dolandırmayacağım. Benim yerime senin geçmeni istiyorum." dedi.

"Patron olduğum zaman ilk yıl en az on beş saat depoda işler ile ilgilenmem gerekiyor, değil mi?" diye sordu Koray.

"Evet, düzenin oturana kadar sıkı çalışman gerekiyor." dedi patron.

"Başka bir zaman ve durumda olsak bu teklifinizi düşünmeden kabul ederim ama bugün kabul edemem. Funda hamile ve bu süreç boyunca çoğunlukla onun yanında durmak istiyorum. En az beş saat depoda kalmam Funda'nın yanında duramayacağım anlamına gelir." dedi Koray.

"Sende haklısın." dedi patron.

"Hem Çağatay ile Delfin benden daha iyi patronluk yapar." dedi Koray.

"İkimizde mafyalığı bıraktık." dedim.

"Ciddi misiniz siz?" diye soran Koray ile Çağatay elimi tuttu ve "Böylesi daha iyi olacaktı." dedi.

"O zaman patronluk Emircan'a mı kaldı?" diye sordu Koray.

"Emircan hakkında endişelerim var. Yapı olarak çocuksu. O kadar kaba saba adama karşı otoritesini gösteremeyebilir." dedi patron.

"Buna bende katılıyorum. Emircan'ın daha zamanı var." dedi Çağatay.

"Yine de patronluğu Emircan da hak ediyor. Eninde sonunda o benim yerime geçecek." dedi patron.

Gülerek "Hayal edemiyorum." dedim.

"Normalde benden sonra yerime geçmesi gereken Berrin ama onu özellikle bu işlerden uzak tuttum. Bu yüzden ileride de evleneceği kişiyi bile patron yapmak istemiyorum. Ben patron olduğumda eşimi olan belli." dedi patron.

Emircan'ın Berrin'den hoşlandığı aklıma gelince Çağatay'a baktım.

"Biz geldik!" diye bağırarak gelen Emircan'a ve Emircan ile el ele tutuşmuş Berrin'e baktım.

Patronun kaşları çatılırken Emircan korkuyla yutkundu.

"Emircan, kaçmalısın." diyen Koray ile Emrican kaçmaya başladı.

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin