Odamdaki örümcek ,bence zehirli, bana doğru yaklaşırken Koraylar odaya girdi.
Bana en yakındaki Çağatay'ın üstüne atladım ve "Beni bu odadan hızlıca çıkar. İstediğini yaparım." dedim.
"Ne oldu?" diye sordu Çağatay.
"Örümcek var odamda. Çok huylanırım şu tüylü yaratıklardan. Bence zehirli de olabilir. O yüzden hızlıca dışarı çıkabilir miyiz?" diye sordum.
"Bundan mı korktun? Zehirli bile değil." dedi Koray.
"Nereden biliyorsun?" diye bağırdım.
"Bu bir Galeodes Graecus. Halk arasında daha çok böğü diye biliniyor. Ülkemizde en çok görülen örümcek türlerinden bir diğeridir." dedi Koray.
"Bu kadar bilgi beni ikna etmez." dedim.
"Hareket yetileri oldukça gelişmiş olan bu örümcekler çok yüksek yerlere zıplayabilir. Zehirsiz olmalarına rağmen insanları sık sık ısırdıkları için 'et yiyen canavar' adını almıştır." dedi Koray.
"Hayvanlar alemini iyi bilmene şaşırmıyorum. Akrabaların sonuçta." dedim.
"Mesleğim gereği biliyorum Delfin." dedi Koray ve örümceği eline aldı.
Koray örümceği pencereden dışarı atınca "O ellerini kesip atmak istiyorum." dedim.
"Komik şey seni." diyen Koray ile göz devirdim.
"Delfin kucağımdan inmeyi düşünüyor musun?" diye soran Çağatay ile "Odadan dışarı çıkarsana. Bu örümceğin akrabaları da olabilir." dedim.
"O zaman sıkı sarılmasan daha iyi olabilir." diyen Çağatay ile içimde sütyen olmadığı gerçeği kafama dank etti.
Çağatay hiçbir şey demeden odasına götürüp beni yere indirince "Sağ ol." dedim.
Bana cevap vermeden dolabından bir ceket çıkarıp verdi ve "Giy istersen." dedi.
"İyi olur." dedim ve ceketi alıp giydim.
"Delfin sütyenin baya seksiymiş!" diye bağırarak gelen Koray'a baktım. Elinde sütyenim vardı.
"Ebeninkiler kadar seksi olamaz tabii." dedim ve elinden sütyenimi aldım.
"Sütyenin elindeyse..." diyerek göğsüme bakıyordu ki Çağatay "Koray hadi odana abicim. Bas git." dedi.
"Bu seferlik gidiyorum." diyerek odadan çıkan Koray ile "Bir yerlerde geber." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişler
ChickLitNe kadar istemeseler de birlikte hareket etmek zorunda kalan bir grup gencin hayatları...