Funda ve Yaman yanımıza gelince Emircan istemeye istemeye üstümüzden kalktı.
"Sonunda be. Bacaklarım uyuşmuştu." dedi Koray.
"Kalbim kırıldı Korişcim ama olsundu. Kırılacaksa sen kır." dedi Emircan.
"Lan bir siktir git." dedi Koray.
"Çağatay aşkım bana neler diyor. Duyuyor musun?" diye sordu Emircan.
"Ben karışmıyorum." dedi Çağatay ve geriye çekildi.
"Çağatay, Emircan bizim bir işimiz vardı. Hatırladınız mı?" diye sordum.
Emircan "yo" derken Çağatay "Hatırladım hatırladım. Hatta Yaman da bizimle gelse iyi olur." dedi.
"Aynen öyle." dedim ve Yaman'ın kolundan sürükleyerek yürümeye başladım. Maksat Funda ve Koray'ı yalnız bırakmaktı.
"Ne işinden bahsediyorsunuz?" diye sordu Yaman.
"İş falan yok. Hadi sen kendi yoluna bas git." dedi Çağatay.
"İyi o zaman Delfin beraber bir şeyler yapalım istiyorum. Boşsan benim odamda oturup konuşalım." dedi Yaman.
"Şimdi hatırladım. Yaman bak sana ne soracağım." dedi Çağatay ve Yaman'ın kolundan tutup güç uygulayarak uzaklaştırdı.
"Bizde bu salak çifti izleyelim." dedim ve Funda ve Koray'a döndüm.
"Çikolata ister misin?" diyerek cebinden küçük paketlerde çikolatalar çıkarınca "Kalsın." dedim.
"Sen bilirsin." dedi ve çikolatalarını yemeğe başladı.
Funda sinirle Koray'ı ittirdi. İkisi de bağırarak konuştuğu için sesleri buraya kadar geliyordu.
"Sana aşığım, tamam mı? Oldu mu?" diye bağırdı Funda.
"Bende sana aşığım! Sen bana aşkını daha önce de itiraf ettin ama reddetmem gerekti. Şu an da reddetmem lazım ama acı çekiyorum!" diye bağırdı Koray.
"Neden reddetmek zorundasın, neden! İkimizde acı çekiyorsak neden reddediyorsun!" diye bağırdı Funda.
"Yengeme bağırıyor Korişcim. Ayıp ediyor." diyen Emircan'ı kenara ittirdim. Araya girmesini istemiyordum.
Koray cebinden bir yüzük çıkardı ve göstererek "Bu yüzüğün diğer sahibinden ayrıldığım gün, senin hayal ettiğin adam olamam." dedi.
"Nasıl? Korişcim evli mi?" diye sordu Emircan.
"Hemen kötü düşünmek istemiyorum. Belki nişanlıdır ama evli gibi duruyor." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişler
Chick-LitNe kadar istemeseler de birlikte hareket etmek zorunda kalan bir grup gencin hayatları...