"Eskiden hapishane olduğu için sizin için anca bu kadar hazırlayabildik." dedi Yaman.
"Tatile gelmedik zaten." dedim ve odadaki en düzgün yatak olduğunu düşündüğüm ranzanın üst katına çıkıp oturdum.
"Küçükken ranzadan düştüğümüzü hatırlıyor musun?" diye sordu Yaman
Gülerek "Evet. Kolunu kırmıştın hatta." dedim.
"Bende daha önce camdan düşmüştüm. Bir kere de kanalizasyona." dedi Emircan.
Düşünceli bir ses tonunda "Acaba bu kafa hangi düşüşte oldu?" diye sordum.
"Daha da geç olmadan şu kafana bakalım." dedi Çağatay.
"Geçti gibi, gerek yok." dedim.
Çağatay "Olsun. Bakmaktan zarar gelmez." dedi.
"Sağlık konularında itiraz edilmez. Geç olmadan acıyan kısma bakalım." dedi Yaman.
"İyi o zaman." dedim.
"O deyince olur zaten." diye mırıldandı Çağatay.
Yaman tam bir şey diyecekti ki kavga ederek yanımıza Funda ve Koray geldi.
"Bir şey mi oldu?" diye sordum endişeyle.
"Geri zekalı bir bok beceremiyor." dedi Funda.
"Sen sanki çok iyisin! Ayrıca kullandığın kelimelere dikkat et!" diye bağırdı Koray.
"Etmiyorum lan. Etmiyorum! Var mı diyeceğin!" diye bağırdı Funda.
"Var ulan, var!" diye bağırdı Koray.
"Funda, Koray sakinleşin." dedim.
"Şu mükemmel arkadaşın laftan anlamıyor ki! Ona söyle." dedi Koray.
"Koray kapa çeneni yoksa canını yakacağım!" diye bağırdı Funda.
"Zaten yakacağım kadar yaktın. Daha ne yapacaksın!" diye bağırdı Koray.
Funda, Koray'ın yüzüne sert bir yumruk attı ve "Daha önce yaptıklarının bedelini sana ödeteceğim." dedi.
Koray'ın yüzü sağa doğru düşmüşken hiçbir şey demedi.
Funda sinirle "Piç herif!" diye bağırdı ve odadan çıktı.
Koray'ın gözünden bir yaş düşünce olayın ciddiyetini daha iyi kavradım. Bir yumrukla ağlayacak adam değildi. Tabii Funda'ya karşı duyguları yoksa...
"Ben biraz hava alacağım." dedi Koray ve odadan çıktı.
"Yaman sen Funda'ya bakar mısın? Bende Koray'ın peşinden gidiyorum." dedim ve odadan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişler
ChickLitNe kadar istemeseler de birlikte hareket etmek zorunda kalan bir grup gencin hayatları...