İnat

3.7K 270 118
                                    

Funda'dan Devam

Kapı çalınca koşarak gelenleri karşıladım. Emircan ve Koray'ı görmem ile Koray'a sıkıca sarıldım.

"Ben Berrin'in yanına gidecektim. En iyisi şimdi gideyim. Görüşürüz!" diye bağırdı Emircan ve eve girmeden gitti.

"Koray sana bir şey söylemem lazım." dedim.

"Hamilesin, değil mi?" diye sorunca "Ne! Nasıl anladın?" diye sordum.

"Delfin söyledi." demesiyle "Bu ne lan? Küstüm ben ya. Hayır, ben söyleyecektim." dedim.

"Yavrum önemli olan çocuğumuz olacağı." dedi Koray.

"Yine de söyleyemedim. Of Koray! Ben gidiyorum." dedim ve odama çıktım.

Yatağın içine girince yorganı kafama kadar çektim. Haberi ben verecektim. Delfin benden önce gidip dememeliydi.

"Yavrum bu yüzden bu harika günümüzü mahvedecek miyiz?" diye sordu Koray.

"Güzel fikir." dedim.

"İyi o zaman." dedi ve gelip yanıma uzandı.

"Koray git başımdan!" dedim.

Beni takmadan sıkıca bana sarılınca ona döndüm ve "Annemlere ben söyleyeceğim o zaman." dedim.

"Şey" deyip takılınca "Biliyorlar mı?" diye sordum.

"Belki." deyince "Nasıl lan?" diye bağırdım.

"Gelirken heyecanla onlara haber vermiş olabilirim." dedi.

"Benimkilere de Berrin yanlışlıkla söyledi. Çağatay'ın annesine falan söylerim artık." dedim.

"Ona da Emircan söyledi." diyen Koray ile "Oha niye?" diye bağırdı.

"Dedikodu olsun diye yoldayken arayıp konuştu." dedi.

"Herkes bana inat mı yapıyor bunu? Gidip ilkokul öğretmenime mi hamileyim diyeyim?" diye sordum.

Gözlerim parlarken Koray "Sende acıktın mı?" diye sordu.

"Yemek hazırladım. Mutfakta istediğin gibi ye." dedim.

"Seninle birlikte yemek istiyorum." deyince orta parmak çekip arkamı döndüm.

"Yavrum istediğin bir şey var mı? Söyle, onu yapalım." dedi.

"Pizza söylesene. Birde film izleyelim." dedim.

"Sen iste yeter." deyince "Ok." dedim ve ayağa kalktım. Yorganımı omuzlarıma alıp iyicene sarıldım ve odadan çıktım.

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin