Koray hızlıca odaya girmişti ki arkasından odaya girdim ve kapıyı kilitledim. Anahtarı cebime koyduktan sonra Koray'ın yanına yaklaştım.
Koray beni umursamadan sinirle masanın üstündeki çalar saati alıp duvara fırlattı.
"Bu yaptığın bir işe yaramaz. Otur ve ne olduğunu anlat." dedim.
"Anlatmak işe yaramıyor! Olmuyor!" diye bağırdı Koray.
"İşe yaramazsa bile anlat! Az önceki kadın benim kardeşim gibi. Onun üzülmesine sebep olan olayları öğrenmek istiyorum." dedim.
Beni umursamadan kapıya gidince kilitli olduğunu anladı.
Derin nefesler alırken "Delfin anahtarları ver." dedi.
"Olanları anlatana kadar anahtarı vermiyorum." dedim.
"Delfin ver şu anahtarları!" diye bağırınca yakasına yapışıp duvara ittirdim.
Yakasını sıkı sıkı tutarken "Anlat şu lanet olayları. Sana bir şans daha vermeyeceğim." dedim.
"Evliyim lan, evli! Oldu mu?" diye bağırdı.
"Orasını bizde anladık! Neden evli olduğunu, ayrılmadığını anlat!" diye bağırdım.
"Amına koduğumun kadını karşı tarafta! Bunu bilmiyorken görev için evlendik. Sonra ayrılacaktık ama görev esnasında bilincini kapatıp, kaçırdı. Kaç gün işkence yaptı. Aynı zamanda uyuşturucu enjekte ediyordu. O sırada koymuş anlaşmayı önüme, imzala demiş, imzaladım. Anlaşmanın içeriğine göre ondan ayrılırsam, ölürse ya da aldatırsam hayatımdaki her şey biter!" diye bağırdı.
"Bu üçünü yaparsan sonuçları ne olacak?" diye sordum.
"Mafyalığım, şirketlerim, basketbol hayatım. Hepsi bitecek. Bunlar yokken bende yokum. Benim bir anlamım olmuyor. Üçünden başka hayatımda olan para getiren iş yok. Bunlar gittikten sonra Funda ile olsam ona bakamam bile. Funda harika bir maaş ile geçindirir bizi, belki ama davul bile dengi dengine." dedi.
"Gel buraya geri zekalı." dedim ve kollarımı açtım.
Koray bana sarılınca "Bir çözüm yolu bulacağız. Bunu benden başka bilen var mı?" diye sordum.
"Yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişler
ChickLitNe kadar istemeseler de birlikte hareket etmek zorunda kalan bir grup gencin hayatları...