Yaman sinirle "Senin derdin ne?" diye sordu.
"Yaman kavga istemiyorum. Hadi odana git." dedim.
"Delfin'i duydun. Delfin'in istemediği bir şey yapmak istemiyorum. Şimdi hadi git." dedi Çağatay.
"Çağatay kaşındı ve soruma cevap almadan gitmeyeceğim." dedi Yaman.
"Sorunun cevabını sonra alırsın. Yaman hadi git." dedim.
"Delfin kenara çekilir misin?" diye sordu Yaman.
"Ne bok yerseniz yiyin." dedim ve Emircan'ın yanına geçip oturdum.
"Bence Çağatay aşkım alır." dedi Emircan.
"Kardeşim kavga istemiyorum. Ufaktan yol alsan iyi olur." dedi Çağatay.
"Laf ederken iyi kavgaya gelince kardeşim. Korkak mısın lan?" diye sordu Yaman.
"Prensip olarak kendimden güçsüzlere zarar vermek istemiyorum." dedi Çağatay.
"Demek senden güçsüz." dedi Yaman ve bir yumruk savurdu.
Çağatay geriye kaçındı ve hiçbir hamle yapmadı. Şimdi bir hamle yapsa Yaman'ı yere serebilirdi ama bunun yerine bekledi.
Yaman kendini toparladı ve "Seni kim büyüttü? Seven adamın önüne geçmenin yanlış olduğunu öğretmedi mi?" diye sordu.
Çağatay yumruğunu sıkarken tüm bedeni gerilmişti.
"Yaman kapa çeneni." diyerek araya girdim. Aileyi karıştırması saçmaydı.
"Çağatay'ın babası o küçük yaştayken terk etmiş. Annesi ise kanser hastası. Tedavisi hala sürüyor. Çağatay tüm hayatını annesine adamış." diye fısıldadı Emircan.
Emircan'ın anlattıkları ile Çağatay gözümde yüceldi. Böyle ağır bir yükün altında ayakta durması...
"Lafını geri al." dedi Çağatay. Sanırım bu patlamadan önceki son uyarısıydı.
"Sende geri adım at. Önüme çıkıp durmayı kes." dedi Yaman.
"Özür dileyecek misin?" diye sordu Çağatay.
Yaman'ın "Hayır." demesiyle Çağatay yüzüne sert bir yumruk attı.
Yaman sendelenirken yakasından tuttu ve ayak bileğine sert bir tekme attı.
Yaman'ın dengesinin bozulmasından faydalanarak yakasından onu yere sırtüstü düşürdü.
Yumruk atmayı sürdürürken "Tek sen mi aşıksın lan! Burada eşit şartlardayız. Sırf sen rica ediyorsun diye geri adım mı atacağım? Aksine bu daha da hırslanmama sebep oldu. Sen seviyor musun? Ben aşığım lan, aşık! Şimdi elimde kalmadan defol git." dedi.
Yaman sinirle ayağa kalktı ve kapıyı çarparak odadan çıktı.
Yere oturup oflayan Çağatay'ın yanına eğildim ve elini tutup kendime çektim. Yumruk atmaktan kızarmıştı.
"Bir krem sürelim." dedim.
Çağatay şaşkınlıkla "Ne? Ciddi ciddi onca olandan sonra bunu mu düşünüyorsun?" diye sordu.
"Onca olanlardan sonra sonuç olarak elin acıyor olmalı." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişler
Chick-LitNe kadar istemeseler de birlikte hareket etmek zorunda kalan bir grup gencin hayatları...