Yüzük

2.9K 224 118
                                    

Yaklaşık 1 Yıl Sonra

Restorana girdiğimde tıka basa dolu olduğunu gördüm.

Boş bir masaya geçip oturdum. Kısa bir süre garson yanıma geldi.

"Şef ile konuşma şansım var mı?" diye sordum.

"Şu an oldukça yoğunuz hanım efendi. Ben şefe isteğinizi ileteceğim. İlk fırsatta yanınıza gelir. Onu beklerken istediğiniz bir şey var mı?" diye sordu.

"Bir su alabilirim." dedim.

"Hemen getiriyorum." dedi garson ve mutfağa gitti.

Kısa bir süre sonra elinde su ile gelen Çağatay'a bakıp gülümsedim.

"Şeflikten garsonluğa mı geçtiniz?" diye sordum.

"Size hizmet veren ben olmak istedim." dedi.

"Hizmetiniz bir işe yaramayacak. Çünkü oldukça kırgınım." dedim.

Yanıma oturdu ve elimi tutarak "Bugün mezuniyet günün olduğunu biliyorum ama işleri görüyorsun. Şeflerimizden biri de hastalanmış, işe gelemedi. Burayı bırakamadım." dedi.

"Öyle olsun." dedim.

"Bak şimdi ben sana güzel bir yemek yolluyorum. Benim işim de birkaç saate biter. Sonra çıkıp istediğimiz gibi gezer, eğleniriz. Mezuniyetini kutlarız." dedi.

"O zaman en iddialı olduğunuz yemeği yapın şef." dedim.

Yanağımdan öptü ve "Yapıp yolluyorum." dedi. Yanımdan uzaklaşırken gülümsedim.

İçeri bizimkiler girince gülerek el salladım.

Yanıma gelip oturduklarında "Burada ne işiniz var?" diye sordum.

"Bir restorana ne için gelebiliriz?" diye sordu Funda.

"Peki. Bana yeğenimi ver." dedim.

Funda kucağında oyuncak bebek gibi duran Aslı'yı kucağıma verince gülerek "Teyzesinin bir tanesi." dedim.

"Teyze deyince çok yaşlı durdun." diyen Emircan ile hızla "Hala da sayılırım. Halasının fıstığı." dedim.

Garson yemeği getirip önüme koyuna "Şefimizin yeni menüye eklediği yemeğini tadmanızı istiyor." dedi.

"Şefe teşekkürlerimi iletin lütfen." dedim.

"İletilmiş bilin madam." dedi garson ve yanımızdan uzaklaştı.

"Bende acıkmıştım." diyerek yemeğime dalan Emircan'a "Lan o benim yemeğim." dedim.

"Bebeğimin yanında şanlı lunlu konuşmayın." dedi Funda ve Aslı'yı kucağımdan aldı.

"Bu ne böyle? Ağzıma sert bir şey geldi." dedi Emircan ve peşeteye tükürdü.

Peçetede gördüğüm yüzük ile şaşkınlıkla ayağa kalktım.

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin