Yanında

2.8K 229 81
                                    

Mesai saatim bitince hızlıca Çağatay'ın yanına gittim.

"Yine geldim! Şey seni çok özledim. Bu dediklerim seni şımartırsa ağzını burnunu kırarım." dedim.

Gülerek yanına gittim ve hasta yatağının ucuna oturdum.

"Ne konuşalım? Konuşmak için o kadar çok şey var ki ne diyeceğimi seçemiyorum." dedim.

"Düşünsene biraz. Düğün günümüzde gitmeseydin şu an evliydik. Kim bilir belki de hamile olacaktım. Gerçek bir yuvamız olacaktı." dedim.

Elini, iki elimin arasına aldım ve "Baban gibi olmaktan korkup kaçtın ama kaçarak baban gibi oldun." dedim.

Bu söz belki kalbini çok kırdı. Bilmiyorum. En büyük korkusu babası gibi olmaktı ve ben öyle olduğunu söylemiştim.

Gözümden yaşlar akarken "Baban sorumluluklardan korkup hem seni hem de anneni terk etti ama sen sadece olması çok düşük bir ihtimalden korkup kaçtın. Beni terk ettin. Seviyorum dediğin kadını terk ettin. Dostlarını bıraktın. Senin için her şeylerini bırakabilecek kadar seven can dostlarını terk ettin. İlk başlarda 'Gerçek bir grup olmaya var mısınız?' diye sormuştum ve o gün gerçek bir grup olmuştuk. En azından biz öyle düşünüyorduk. Gerçek bir grubun üyesi diğerlerini bırakmaz. Birimiz bir korkusu varsa bu korkuyu hepimiz yaşayıp, birlikte o korkunun üstesinden gelirler." dedim.

Ağlamam şiddetlenirken usulca ve çok dikkat ederek Çağatay'ın yanına uzandım. Yüzümü göğsüne gömerken hafifçe sarıldım.

"Belki uyanacaksın ve beni gerçekten bıraktığını öğreneceğim. O yüzden bu gece yanında kalayım. Doya doya özlem çektiğim kokunu alayım. Seni hissedeyim. Sonra bende yoluma giderim. Hayatıma devam etmeye çalışırım." dedim.

"Bu arada seninle ilgilenen doktor ile konuştum. Yüzündeki şu bandajları yarın çıkaracak. Yüzünü görmek için sabırsızlanıyorum." dedim.

Çağatay bana cevap veremezken gözlerimi kapattım ve Çağatay'ın yanında durduğum gerçeği ile gülümsedim.

"İyi geceler, ömürlük sevdiğim adam." dedim.

Aklıma evlenme teklifi ederken "Şimdi benimle bir ömür boyu bu nefretten doğan aşkı resmi yaşar mısın?" diye sorduğu gelirken gözümden son bir damla yaş daha aktı ve uykuya daldım.

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin