İzin

3.9K 280 97
                                    

"Ufak bir operasyon geçirmem gerekti. Korkacak bir şey yok." dedi Çağatay.

"Anneye yalan söylenmez. Ne oldu? Ne operasyonu bu?" diye sordu Hatice Hanım.

"Anne gerçekten önemli bir şey yok." dedi Çağatay.

"O zaman ne operasyonu olduğunu söyle. Yaranı da göster." dedi Hatice Hanım.

"Anne burada yaramı gösterecek bir imkan olmadığı için sonra konuşuruz." dedi Çağatay.

Emircan "Kadın senin bokunu bile görmüş, ne naz yapıyorsun?" diye sordu.

"Emircan hangi taraftasın, sen?" diye sordu Koray.

"Yemeği olanın." diyen Emircan ile boşalmış kaba bakarak "Sesini çıkarmazsan sana yemek ısmarlarım." dedim.

Emircan ağzına hayali bir fermuar çekince Hatice Hanım'a "Öncelikle ciddi bir şey olsa Çağatay'ı dinlemem, size olanları anlatırım. Neticesinde annesiniz. Olanları bilmeye hakkınız var." dedim.

Hatice Hanım "Ne olduğunu söylemiyorsunuz. Merak ediyorum." dedi.

Çağatay'ın yanına gittim ve kafasına vurulan kısmı göstererek "Kafasına bir darbe aldı ve bu yüzden hastaneye geldik. Buna bağlı olarak ateşi çıktı ve ameliyattan soğuk battaniye aldılar. Berrin'de ameliyat derken onu kast ediyor. Endişenilecek hiçbir şey yok." dedim.

"Çağatay gel, ateşine bakayım." dedi Hatice Hanım.

Çağatay ayağa kalktı ve annesinin yanına geçip oturdu.

Hatice Hanım, Çağatay'ın ateşini iyicene kontrol ettikten sonra "Hastane kıyafetlerin üzerinde hala. Eve gitmeyecek misin?" diye sordu.

"Bizde yenice doktorun yanından geliyoruz. Eve gidebileceğimizi söyledi." dedi Funda.

"Bak, dinlenmen gerekiyor. Hadi eve gidin siz." dedi Hatice Hanım.

Çağatay annesinin yanağından öptükten sonra ayağa kalktı.

Odadan çıkmamız ile geri kolunun altına girdim ve "Yürürken benden destek al." dedim.

"Geri zekalı. Bir seksen adamın altında ezileceksin." dedi Koray ve beni ittirerek yerime geçti.

"Göte bak lan. Sevgilimden ayırıyor." dedim.

Koray beni takmazken Funda yanıma geldi ve "Patron ile konuştum. Senin vurduğunu düşünmüyor. Ayrıca Çağatay iyileşene kadar izin verdi. Evlere dağılacağız." dedi.

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin