"Bu kadının adı soyadı ne?" diye sordu Çağatay.
Olanları Emircan ve Çağatay'a da anlatmıştık.
"Kübra YILMAZ." diyen Koray'a "Hassiktir. Sen nasıl bok yedin." dedim.
Kübra YILMAZ karşı taraftaki en ünlü mafyaydı. Oldukça acımasız ve güçlü bir mafyaydı.
"Çağatay aşkım yemek hazırlasın diyeceğim ama Korişcim sen boku yemişsin." dedi Emircan.
"Bu gerçekleri neden Funda'ya anlatmıyorsunuz? Kızcağız acı çekiyor." dedi Çağatay.
"Funda'ya anlatamayız." dedim.
"Gidip kadınla inatlaşır. Öldürmeye çalışır. Canı yanar." dedi Koray.
"Söz versem?" diyerek yanımıza Funda ile Koray ayağa fırladı.
"Koray mafya, basketçi ya da zengin olmasan da olur. Mis gibi üniversite okudun. Zoologsun -Hayvan Bilimci- ve bu meslekte başarılı olacağına inanıyorum." dedi Funda.
"Mutlu olabileceğimi sanmıyorum. Basketçi ya da mafya olmazsam hayatımda severek yaptığım işlerden olurum." dedi Koray.
"Her türlü bir çözüm yolu bulunur." dedi Funda.
"Çalışmalara ne zaman başlıyoruz?" diye sordum.
"Yarın sabah." diyen Funda ile "Gitmem gereken bir yer var. Buradan gidebilir miyim?" diye sordum. Kübra Yılmaz'ın yanına gitmek istiyordum. Bir planım yoktu ama elbet yolda bir şeyler bulurdum.
"Dördümüzün ayrılması yasak." dedi Çağatay.
"Ayrılırsak ne olur?" diye sordum.
"Ayrılan kişi ceza alacak." diyerek yanımıza geldi Yaman.
"Ayrıca o tehlikeli kadının yanına gidemezsin." diyen Çağatay ile "Hangi tehlikeli kadın?" diye sordum.
"Düşündüklerini tahmin edebiliyorum. Kendini riske atman işimize yaramaz." dedi Çağatay.
"Ne tehlikesinden bahsediyorsunuz?" diye sordu Yaman.
Çağatay sertçe "Seni ilgilendirmez." dedi.
Yaman "Sinirlenme hemen. Bir şey demedik." diye ortamı yumuşatmaya çalıştı.
"Hadi odana gitsene. Sabah eğitime başlayacağız. Uykusuz kalmak istemiyorum." dedi Çağatay.
"Peki, gidiyorum." dedi Yaman. Kırıldığı belliydi.
"Koray bizde seninle odamda konuşabilir miyiz? Yalnız konuşmak iyi olacak." dedi Funda.
"Bence de." dedi Koray ve Funda ile odadan çıktı.
"Delfin bizde konuşabilir miyiz?" diye sordu Yaman.
"Delfin ile bizim konuşacaklarımız var." dedi Çağatay.
"Kaçtır sana ne oluyor lan!" diye bağırdı Yaman.
Çağatay "Sana mı hesap vereceğim?" diye Yaman'ın üstüne gitti.
"Evet lan, vereceksin!" diye bağırdı Yaman ve o da Çağatay'ın üstüne yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişler
Chick-LitNe kadar istemeseler de birlikte hareket etmek zorunda kalan bir grup gencin hayatları...