2 Hafta Sonra
"Gelin oluyorum." diyerek ağlayan Funda ile "Bunun farkındayız. Üstünde gelinlik var." dedim.
"Hatta şu an düğün salonundayız. Birazdan Koray ile salona gireceksiniz." dedi Berrin.
"Artık istediğim her erkeğin götünü süzemeyeceğim! Sadece kocamın götüne süzebileceğim! Benim kocam olacak!" diye bağırdı ve peçeteye sümkürdü.
Koray, Funda'ya "Bebeğim ne oldu?" diyerek yanımıza geldi.
"Ben evleniyorum." dedi Funda.
"Biliyorum, benimle evleniyorsun." dedi Koray.
"Karnında da bir şey yapıyor." dedi Funda.
"O karnındaki şey, bebeğimiz." dedi Koray.
Funda tekrar ağlamaya başlayınca Berrin'i de peşimden çekiştirerek gelin odasından çıktım.
Kapının önünde bekleyen Emircan ve Çağatay bizi bekliyordu.
Berrin, Emircan'ın koluna girip onlara ayrılmış düğün masasına ilerlediler.
Çağatay'a yaklaştım ve kravatı ile oynayarak "Bizde böyle olabiliriz." dedim.
"Seneye diyoruz ama bu tarihi öne alabiliriz." dedi.
Yanağına bir öpücük bıraktım ve "Seneye iyidir." dedim.
Elimi tuttu ve "Teklifim süresiz. İstediğin zaman kabul edebilirsin. Ben her an hazırım." dedi.
Bu dediğine gülerek "Size karşı koymak zor olsa da hayır diyeceğim. Önce üniversitemi bitireceğim." dedim.
Çağatay bu dediğime gülerken Emircanların yanına gittik ve boş yerlere oturduk.
Kısa bir süre sonra Funda ve Koray slow bir şarkı eşliğinde içeriye girdiler.
Ayağa kalktım ve onları alkışlamaya başladım. Emircan ıslık çalmaya çalışırken etrafa tükürünce "Mal." dedim.
Nikah memuru Koray ve Funda'nın adını doğruladıktan sonra "Nikah şahitlerimiz Delfin Emirzeoğlu ve Çağatay Gebiç'i de buraya alalım." dedi.
Çağatay ile hızlıca yerlerimizi aldık. Funda kadar olmasa da bende çok heyecanlanmıştım.
Nikah memuru mikrofonu masada uzak bir yere koydu ve "Bunu evlendirirken de soracağım fakat kendi rızanız ile evlendiğinize emin misiniz? Zorlanmışsınız gibi bir görüntü var." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Seçilmişler
ChickLitNe kadar istemeseler de birlikte hareket etmek zorunda kalan bir grup gencin hayatları...