Ağlama

2.8K 221 108
                                    

Birisinin belime sarıldığını hissetmem ile gözlerimi açtım. Çağatay bıraktığım gibiydi. Kolu hariç...

Kolunu belime dolamıştı. Aynı örümcek görüp onun yanında kaldığım gün yataktan düşmeyeyim diye sarıldığı gibi sarılmıştı.

Yatakta doğrulurken "Çağatay." dedim.

Gözlerini yavaşça açarken "Uyandın! İnanamıyorum! Bekle, doktorunu çağırıyorum." dedim ve koşarak odadan çıktım.

Elinde dosyalar ile yürüyen hemşireyi durdurdum ve "Poyraz Bey'i gördünüz mü?" diye sordum.

"Odasında olması gerekiyor." deyince "Teşekkürler." dedim ve koşarak Poyraz Bey'in odasına gittim.

Kapıyı çalmadan içeri girdim ve heyecanla "Komadaki hasta uyandı." dedim.

Odadaki üç kişi de bana dönünce Poyraz Bey'e "Müsait değil miydiniz?" diye sordum.

"Müsaidim. Merak etme." dedi ve ayağa kalktı.

"O zaman hızlıca hastanın yanına gidelim. Kontrolünü yapalım. Sonra yüzündeki bandajları da bugün çıkaracaktınız." dedim.

"Bu ne telaş. Hepsini yapacağız. Merak etme." dedi.

"Beş aydır kendisiyle konuşmuyorum. Bu yüzden böyle heyecanlıyım." dedim.

"Sevdiğin adamı bekletmeyelim o zaman." dedi.

Bu denilen gülümsetirken beraber Çağatay'ın yanına gittik.

"Merhabalar. Ben doktorunuz Poyraz Simitçi. Adınızı hatırlıyor musunuz?" diye sordu.

Bana bakarken "Çağatay." dedi.

Poyraz Bey "Peki soyadınız?" diye sordu. Bir yandan da muayene ediyordu.

"Gebiç"

"Yaşınız peki?" diye sordu Doktor Poyraz.

"Yirmi dört."

"Yüzünüzdeki şu bandajları çıkartalım." dedi Doktor Poyraz ve bandajları yavaşça çıkarmaya başladı.

Bandajları tamamen çıkardığında dayanamayarak Çağatay'a sarıldım ve ağlamaya başladım.

"Şışş sakin ağlama." dedi Çağatay.

Doktor Poyraz "Ben çıkayım. Siz özlem giderin." dedi ve odadan çıktım.

Yüzüne sert bir tokat attım ve yakasından tutup "Bu hastaneden çıktıktan sonra ağzını burnunu kıracağım. Bunu biliyorsun, değil mi?" diye sordum.

"Biliyorum." deyince tekrar sarıldım ve "Sensiz yapamadım." dedim.

"Bende." deyince gülümseyerek ona baktım.

Eliyle gözyaşlarımı sildi ve "Lütfen benim yüzümden ağlama. Dayanamıyorum." dedi.

"Oha dirilmiş!" diye bağıran Emircan ile ona döndüm. Bizimkiler ne ara gelmişti?

"Şimdi seni burada öldürmememiz için neden gittiğini anlat." dedi Koray.

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin