İmkansız

4K 287 49
                                    

10 Saat Sonra

Doktor yanımıza gelince korkuyla ayağa kalktım. Ameliyat bitmesine rağmen doktorlar doğru düzgün bir açıklama yapmamıştı.

"Hasta vurulduktan sonra kafasına sert bir darbe almış. Büyük ihtimalle beyzbol sopasına benzer bir şey. Yarası bunu gösteriyor. Bunun sonucuna bağlı olarak hafıza kaybı yaşamakta. Yine de hayati tehlikesi geçmiştir." dedi doktor.

"Bu imkansız." dedi Funda.

"Nasıl imkansız?" diye sordum.

Funda "Bizim odalarımız karşılıklı. Çağatay'ı vurdun diyelim. Sonrasında onun kafasına vurmam, o vurduğun şeyi adamların bulamayacağı bir yere saklaman ve hiçbir şey olmadan geri yatman... Bunları yapacak kadar zamanın olmazdı." dedi.

"Nasıl yani? Ben yapmadım mı?" diye sordum.

"Sanmıyorum. Bunu patron ile konuşacağım." dedi Funda.

Derin bir nefes alırken "Vicdan azabım az da olsa azaldı." dedim.

"Çağatay'ı görebilir miyiz?" diye sordu Koray.

"Tabii." diyen doktor ile Yaman "Hafıza kaybı kalıcı mı?" diye sordu.

"Şu anda net bir şey söylemek mümkün değil. Tekrardan geçmiş olsun." dedi doktor ve yanımızdan ayrıldı.

Koray, Yaman'a bakarak "Birileri kalıcı olmasını istiyordu sanki." dedi ve Çağatay'ın odasına doğru yürümeye başladı.

"Korişcim haklı." dedi Emircan ve onun ardından gitti.

"Emircan'a katılıyorum." dedi Berrin ve peşlerinden gitti.

Hiçbir şey demeden Çağatay'ın odasına gittim.

Yatakta doğrulmuş ona verilen orta boy aynada kendini inceliyordu.

"Kardeşim anladık çok yakışıklısın. Bunu yüzümüze vurmaya gerek yok." dedi Koray.

"Çağatay aşkım bir kere yakışıklılığını herkese göstermesi gerekiyor ya da nazar değer. Vaz geçtim." dedi Emircan.

"Adam yeni kendine geldi ve senin yüzünden ilişki tercihini erkekler sanacak. Az sus." dedi Koray.

"Benim kafam karışıyor. Kimsiniz?" diye sordu Çağatay.

Öne çıktım ve "Ben Delfin. İzin verirsen seni tanıdığım süreç boyunca yaşananları ve seni sana anlatmak isterim." dedim.

"Kusura bakmazsanız yanımda tek bir kişi kalsa olur mu? Başım ağrıyor." dedi Çağatay.

"Bu demek oluyor ki hepimiz defolun." dedim.

Patronun yolladığı adamlardan biri "Efendim üzgünüm ama ikisini yalnız bırakamam. Suçlunun Delfin olma ihtimali var." dedi.

"Kardeşim bak sana ne anlatacağım." dedi Koray ve adamı çekiştirerek uzaklaştırdı.

SeçilmişlerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin