Gözlerimi açıp ılgaz'a baktım. Yine bedelini ödedip beni kolunun altına aldı. Ne kadar çaresizim.
Yataktaan kalkıp gizlice ılgaz'ın telefonunu aldım. Şifresi var lanet olsun ne koyar ki. Ilgaz yadım olmadı. Demek ki o kadar da narsist değilmiş. Damla yazdım o da olmadı. Yazacak bir şey bulamayınca gittim Hira yazdım. Tabiki o da olmadı. Benim adımı niye koysun zaten.
Odadan çıktım. Doruk koltukta üstüne bir battaniye bile örtmeden öyleye kıvrılıp uyumuş. Yazık yaaa. Neyse benim konum bu değil bir an önce Damla'ya mesaj atıp buraya gelmesini söylüycem sonrada burdan gidicem. Fazla bile kaldım.
Doruk' un telefonunu alıp şifresini denemeye başladım. Damla yazdım olmadı. Hassiktir Damla değilse ne aq.
Bende olmam. Ilgaz hiç olmaz.
Uffff ne bu yaa. Ahhh tabi ya 'hayalim' damla hayalim diye kayıtlı onu yazdım açıldı. Hemen hayalim'e tıklayıp
'Damla hemen eve gel ben Hira. Arabayı biraz uzakta bırak kimseye çaktırmadan gidicez'Yazıp gönderdim. Sonra mesajı silip telefonu yerine geri koydum. Damla gelene kadar bir şeyler yesem iyi olucak.
------------Mutfaktan çıktıktan sonra evden dışarı çıktım. Evden biraz uzaklaşıp Damla'yı beklemeye başladım. Kırmızı Mini couper'ı görünce yüzümdeki saçma sapan sırıtışla arabaya ilerledim.
Damla arabadan inip boynuma maymun gibi sarıldı. Bende sarıldım. Bu kızı seviyorum ya. Ellerini çekince nefesimi anca aldım.
"Doruk'tan nasıl mesaj attın. Uyumuyo muydu?"Bunun da aklı fikri Doruk'ta. Ne buluyor onda anlamadım ki. Damla daha iyilerini hak ediyor bence ama neyse.
"Uyuyor o. Boşver sen onu hadi gidelim Ilgaz uyanmadan"Damla Doruk'u göremediği için dudaklarını büzüp ayaklarını vura vura arabaya gitti. Kapıyı açıp yerleşti. Ben hala dikiliyorum orda. Korna sesini duyduğumda kendime geldim.
"Salak uyanıcaklar ,gerizekalı"Arabaya koşup kendimi içeri attım. Damla da hemen arabayı çalıştırdı. Uzaklaşana kadar arkaya bakıp durdum.Biraz uzaklaştığımızda Damla'ya döndüm. Hala dudakları büzük pür dikkat yola bakıyor.
"Damla""Hııı"
Hıı mı ne oldu buna ya. Trip mi atıyor ne yapıyor anlamadım.
"Heyyyy, ne oldu sana. Doruk'u göremedin diye mi böylesin?"Ani frenle kafamı cama vurmaktan son dakika kurtardım. Bunlar da ailecek insan öldürmeye meraklılar. Ilgaz'la Damla gerçekten de çok benziyorlar. Ama gerçekten sinirlendim ben ne yaptım ki buna şimdi.
"Damla ne yaptığını sanıyorsun sen. Canımı sokakta bulmadım ben"Damla bana doğru döndüğünde alnındaki hafif kızarıklığı farkettim. Az önceki frende olmalı. Salak kendi kendine zarar veriyor. İyi ki kan akmamış.
"Ben senin için buraya geliyim sen bana salak, gerizekalı de"İnanmıyorum gerçekten buna mı alındı. Buralara kadar gelmiş miş. Benzinin mi bitti.
"Çocuk gibi davranıyorsun Damla. Ben şakasına diyorum salak falan. "Deyip arabadan indim. Onu çağırdığıma beni pişman etti. Ne var yani salak dediysem. Ben herkeze derim ama şakasına yani. İndikten sonra hızlı hızlı yürümeye başladım. Eve anca 14-18 saat sonra varırım ama olsun belki de otostop çekerim. Ama bendeki bu şans varken hayatta burdan araba geçmez geçse bile bu anca Ilgaz olur.
Arkamdan koşuşturma sesi geldi. Damla bana yetişemeye çalışıyor.
"Hira dur bir dakika, yetişemiyorum"Hızımı kesip arkamı döndüm. Nefesini zar zor alarak yürüyor. Ben bu sersemi seviyorum yaa. Bana yaklaştığında yine boynuma sıkıca sarıldı.
"Ben çocukluk yaptım biliyorum. Özür dilerim canım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE !
Teen Fiction+ Yaşamam için ışığım olur musun? - Karanlığın en dibindeyken mi... *** Ilgaz ve Hira'nın karşılaşmaları pek iyi olmuyor ama sonra bir türlü ayrılamıyorlar. ikisininde hayatı berbat ama onlar beraberken hayat duruyor. Ilgaz'ın bedellerini ödemek z...