Multimedia Hira'nın elbisesi.
Ilgaz'a çok sinirlendim. Bana kilolu dedi, canımı yaktı, sorularıma cevap vermedi..
Daha neler neler. Bana yaptıkları saymakla bitmez o züppenin.
Ama bir yandan da bana iyilik yapmıştı. Beni polislere vermemişti hatta beni bulmalarını engellemişti.
"Damla Ilgaz neden bana yardım etti?"
Diye soru verdim. Damla'ya güveniyordum.
"Eminim karşılığını fazla fazla alıcaktır. Ilgaz karşılıksız iş yapmaz"
"Karşılığında ben ne yapacağım"Umarım yapamayacağım bir şey istemez.
"Boşver şimdi bunları hadi dışarı çıkıp biraz kafa dağıtalım. Ben her gece dışarı çıkarım normalde."
"Polisler beni her yerde ararken mi?"
"Polislerin bilmediği bir bar var oraya gidelim"Hiç gitmek istemiyorum ama Damla öyle bakıyor ki onu kırmak istemiyorum. O benim için onca şey yaptıktan sonra.
"Tamam ama benim giyicek hiçbir şeyim yok"
"Hira şurdaki koskocaman dolabı görmüyo musun? Seç beğen al "Dolaba doğru ilerledim. Kapağını açmamla birkaç eşya kafama düştü. Eee normal tabi o kadar eşya sığmıyor ki
Ben pantolonlara bakarken Damla birkaç elbise alıp üstüme deniyordu. Baktığı elbiselerin çoğu kısa ve dardı. Yani sexy.
Damla en sonunda bir elbiseyi beğendi ve üstüne geçirdi. Elbisesi mordu, siyah dantel detayları elbiseye ayrı bir hava katıyordu. Damla'nın vücudu zaten güzeldi ne giyse yakışırdı. Ama bu elbise vücudunu tam sardığı için daha çok sexy görünüyordu.
Ben daha çok sade şeyleri severim. Abartılı şeylerden nefret ederim. Hala ne giyeceğimi bulamadım. Damla yanıma geldi birkaç elbiseyi üstüme tutup baktı. 8.denemede sonunda beğendi. Ama bana biraz açık gelmişti.
Teyzem beni böyle görse orospu yerine koyar hemen annemlere yetiştirirdi. Teyzem annemlerin bana kızıcaklarını sanardı ama annemler bana hiç bir tepki göstermezlerdi çünkü umurlarında bile değilim.
Damla beni giyinme odasına doğru itti. Ve
"Sadece 5 dakikan var"
"İki dakika"
Deyip hızla üstümdekileri çıkardım. Ve elbiseyi giydim. İnanmıyorumm çok yapışmıştı. Ben böyle rahat edemem ki!!
"Damlaaa bu elbise olmadı sanki"
"Çık birde ben bakıyım"İstemsizce çıktım. Damla uzun bir ıslık çaldı. Beni döndürdü.
"Vayyy seni bara götürürüm ama geri getirebilir miyim bilmiyorum."
"Damla ben bunu giymesem rahat edemem"
"İtiraz istemiyorum!. Şu masadan kolyeyide al "Gidip kolyeyi aldım.onuda boynuma taktım. Ben anca düğünlerde bu kadar süslenirdim orda da sexy değil tatlı olurdum.
Siyah topuklularımı da giydim aynaya baktım. Sonra hemen Damla kolumdan tutup dışarı çıkardı. Mini cooper bıraktığımız yerdeydi. Ön koltuğa geçip oturdum. Damla'da arabayı çalıştırdı.
Barın önüne geldiğimizde arbadan indik. Kapıdaki izbandutlar bize kötü kötü bakmaya başladılar kapıdan giricekken
"Kimlikler"
"Biz 18 yaşındayız "17 buçuk olduğumu kimsenin bilmesine gerek yok dimi.
"Kızlar benimle"
Arkamızdan gelen sese Damla da bende şaşırdık. Çünkü bu ses Ilgaz'ın sesiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE !
Teen Fiction+ Yaşamam için ışığım olur musun? - Karanlığın en dibindeyken mi... *** Ilgaz ve Hira'nın karşılaşmaları pek iyi olmuyor ama sonra bir türlü ayrılamıyorlar. ikisininde hayatı berbat ama onlar beraberken hayat duruyor. Ilgaz'ın bedellerini ödemek z...