Multimedia: Efe
***Ilgaz elimi fermuarından çektirdi. Sonra da yavaşça üstümden kalktı. Bu çocuğun derdi ne böyle.
"İstemediğim zaman beni taciz edersin şimdi istiyorum bu sefer de senin götün kalktı beni istemiyorsun"Dedim atarlı atarlı. Doğru ama ya ne zaman istemesem bedel ayağıyla beni elliyo falan şimdi ise naz yapıyor.
"Sen yarın bir ayıl kendine gel o zaman benden çekeceğin var bücür. Ama şuan sarhoşsun ve yarın senin tribini atarını çekemem. Sikiyim böyle işi"Heyy Allah'ım sarhoşum diye mi benle yatmıyor yani. Ben kendimdeyim ve istiyorum.
Ayağa kalktım Ilgaz'a yanaşmaya başladım. Ilgaz kazulet gibi dikilmiş hiçbir tepki vermiyor. Yanına kadar gittim iki elimi boynuna sardım ve kendi kendime mal mal şarkı söylemeye başladım.
"Gel otur yanıma, senle konuşalım başbaşaaa. Meseleyi uzatma yarı yolda bırakmaa.."Emre Altuğ'un şarkısını çok severim ya. Sarhoşken de tam kafa yerinde değil tabi mallandım yine.
Sonra Ilgaz beni belimden tutup kendine yaklaştırdı ve yavaş yavaş dans ettirmeye başlattı.
"Söyle benden başka var mı? Böyle aşkı bulmak kolay mı.."Ilgaz şarkının sözlerini devam ettirdiğinde çok şaşırdım. Keşke gitarı yanında olsaydı da çalsaydı ama şimdilik dansla yetinicez ne yapalım. Zaten arada beynim dönüyo düşüyo gibi oluyorum ama Ilgaz yakalıyor her seferinde. Şarkı sözleri bana geldiğinde sözleri hatırlamaya çalıştım. Ama hatırlayamadım. Lanet olsun böyle hafızaya.
Sonra kafamı Ilgaz'ın omzuna koydum. Çok fazla sarhoş olacak kadar içmedim yani bilincim hala yerinde. Sadece Ilgaz'a kendimi kör kütük sarhoş gibi gösteriyorum ve gerçekten yapmak istediklerimi yapıyorum.
Ama bugün gerçektende yoruldum. Ilgaz'ın omzunda gözlerimi kapattım.
***
Boynumun ağrısıyla uyandım nerde olduğumu anlamak için etrafıma baktım. Arabadayız. Yani dün arabada mı yattık cidden! Boynum uyuşmuş yaa.
Sol tarafıma baktığımda Ilgaz kafasını direksiyonun üstüne bırakmış mışıl mışıl uyuyor. Kolundan dürttüm kafasını direksiyondan kaldırdı.
"Uyuştu her yerim sersem. Niye eve gitmedik dün akşam"Bana ezici gözlerle baktı
"dün mal gibi içtin sonra da sızdın. Ne yapsam, seni evine getiremem bizde de yengemler var bebek falan var uğraşamazdım senle"Bunların evi de giderek kalabalıklaşıyor. şimdi de yengesi gelmiş. Ilgaz'ın evinde bebek olduğunu düşünmek gerçekten de zor. Hergün eve kız atılan bir evde bebeğim piskolojisi bozulur falan büyüyünce Ilgaz abisine çeker manzallah.
Tövbe tövbe inşallah çekmez.
Ilgaz'ın beş parmağını karşımda sallanırken görünce daldığımı fark ettim
"Hadi eve gidelim artık"Dedim. Ilgaz'da kafasını salladı sonra da arabayı çalıştırdı.
***
Apartmanın önüne geldiğimizde arabadan indim. Ilgaz da kornaya bile basmadan freni kökleyip gitti. Bende apartmana girdim. Gözüm asansöre kaydı. Bomboş tabi bende cesaret edip giremedim. Merdivenlere yöneldim. Yine üst kattan bağırışlar geliyor. Bu nedir ya kavga eksik olmuyor bu kattan. Neyse deyip kendi katıma çıktım kapıyı çaldım. Bilin bakalım kapıyı kim açtı.
"Nerdesin sen kız, dünden beri "
"Arkadaşımdaydım teyze doğum günümü kutladık"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE !
Teen Fiction+ Yaşamam için ışığım olur musun? - Karanlığın en dibindeyken mi... *** Ilgaz ve Hira'nın karşılaşmaları pek iyi olmuyor ama sonra bir türlü ayrılamıyorlar. ikisininde hayatı berbat ama onlar beraberken hayat duruyor. Ilgaz'ın bedellerini ödemek z...