Arkadaşlar yorum ve voteleri unutmayalım lütfen. Zamanım oldukça yb atmaya çalışıcam.
***(Bölüm şarkısı "The Heart Wants what It Wans
Kapıda daha önce hiç görmediğim bir adam kızgın kızgın bize bakıyorken Ilgaz hala üstümdeydi.
"Ilgaz sana kaç kez becericeğin kızları bu eve getirme dedim. Damla'yı hiç mi düşünmüyorsun?"Becericeği kız?? Dışardan bakınca gerçekten de öyle mi gözüküyorum.
Gözümde yine yaşlar birikti ama bu sefer ağlamıycam bu kadar güçsüz değilim. Zaten Ilgaz birazdan gerçekleri söyler
"Dayı Damla evdeyken ben hiç eve orospu getirir miyim. Damla'nın nerde olduğunu ve ne zaman geliceğini biliyorum "
"Ilgaz bir an önce yolla şu kızı yoksa ben yollamasını bilirim"Der demez çıktı.
Ilgaz bana orospu dedi. Beni zorla öpen kendisi ama beni en yakın arkadaşımın babasına orospu diye tanıttı.
Ilgaz'ı üstümden itip yanağına sertçe bir tokat indirdim.
Sonra bir daha bir daha tokat attım.
Hiç birşey yapmayıp izin veriyordu. Etkilenmişe de benzemiyordu ya neyse.
Geri geri gidip kapının önüne çöktüm ve hıçkırarak ağlamaya başladım.
Bir hareketlilik oldu.
"Hira niye bu kadar taktın ki dayım alışıktır böyle şeylere"Şeytan diyo çak suratına iki tane
"Orospuları eve getirmene mi?
Ben senin için sadece becericeğin bir kız mıyım yani"Sustu. Zaten konuşmasına gerek yoktu anlayacağımı anlamıştım ben
Hızla yerden kalktım. Eşyalarımı aldım kapıdan tam çıkıcakken kolumu tuttu
"Ben bırakırım seni"Özür diliyiceği yerde ne diyo bok kafalı
Kolumu ondan kurtarıp hızla odadan çıktım. Merdivenlerden indiğimde adam merdivenin sonunda durmuş bana bakıyordu.
Adamı geçip kendimi dışarı attım.
Koşarak dış kapıdanda çıktım.
Yağmur yağmaya başlayınca Damla'yla ilk karşılaşmamız aklıma geldi. Bana ceketini vermişti. Ama babası ne yaptı!
Bunları düşündükçe ağlamam daha şiddetleniyordu.
Koştuğum için yerdeki çamurlar çıplak bacağımın içine ediyordu. Bu yağmurda voleybol forması ve şortuyla koştuğum için herkes bana garip garip bakıyor ama umrumda bile değil.
Yanımdan hızla bir araba geçti. Artık sadece bacağım değil her yerim çamur oldu.
Yerden bir taş alıp arabaya atmak için önüme baktım. Araba durmuştu. Bu araba Ilgaz'ın arabasıydı.
Arabayı geçip son hız koşmaya başladım. Bacaklarım popoma çarpıyordu.
Bir el beni tuttu ve sertçe kendine çevirdi. Kimin olduğunu söylememe gerek yok heralde. O da benim gibi ıp ıslak olmuştu.
"Arbaya bin!"
"Hala bana emir veriyorsun. Senden nefret ediyorum. Hem beni zorla öpüyorsun hem de bana orospu diyorsun."Yağmur ve gök gürültüsü yüzünden bağırarak konuşuyorduk.
"Ben seni zorla öpmedim sende istiyordun. Sadece karşılık vermedin çünkü ilkin benim ve sen öpüşmeyi bilmiyorsun"Tamam bu doğruydu ama onun bilmesi sinirlerimi bozmuştu.
"Kendini ne sanıyorsun ya. Senden öncede benim bir hayatım vardı ve ilkim sen değilsin. Şimdi siktir git burdan"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE !
Teen Fiction+ Yaşamam için ışığım olur musun? - Karanlığın en dibindeyken mi... *** Ilgaz ve Hira'nın karşılaşmaları pek iyi olmuyor ama sonra bir türlü ayrılamıyorlar. ikisininde hayatı berbat ama onlar beraberken hayat duruyor. Ilgaz'ın bedellerini ödemek z...