Multimedia; Hira ile Tutku'nun voleybol maçı
**Şuan bunu yaptığıma inanamıyorum. Eve gitmedim ve şuan burda maçın başlamasını bekliyorum. Biliyorum eve gidince ağzıma sıçılacak ama sarışın kıza sinir oldum ve onu yenmek istiyorum. Yenebilicek miyim o da kesin değil de neyse.
Takım hazırdı. Tüm gücümü kullansam yenerim. Okulda voleybol takımındayım ve güzel oynadığımı söylerler, yalan söylemiyorlarsa tabi.
Sarışın kız filenin diğer tarafına geçti. Yanımdaki kızlara baktım. Hepsi bana bakıyor, acaba açıkta bir yerim mi var deyip kendime bakmaya çalıştım. Görebildiğim kadarıyla yok. Amann boşversene.
Sarışın kız; "hazır mısın yeni kız? "
Yeni kız da ne!
"Adım Hira, hazırım sarışın"
Bana cevap vermeyip direk topu attı. Zor karşıladım. Aslında güzel oynuyor. Takım arkadaşları da iyi, benim takımımdakiker hiç iyi değildiler hatta bilerek uyuşuk davranıyo gibiler. Tek başımaydım. Ama pes etmiycem.
Oyunun ilerki zamanlarında artık alnımdan boncuk boncuk ter akmaya başladı. Güneş tam da kafamın üstünde.
Maç hala berabere ama yorulduğum için yenilebilirdim.
Sarışın kız topu bana doğru atarken;
"Bende takım kaptanı Tutku"
İsmide kendine tam yakışmış gerçekten.
Ben topu karşılayınca top kime gitti diye bakarken başka bir top hızla Tutku denen sarışın kızın kafasına çarptı. Tutku yere yığıldı. Yanına gittim. Herkes kafasında toplandı. O sırada bir kişi herkesi aşarak Tutku'nun yanına gelip Tutku'nun kafasını kucağına koydu.Yüzünü görmek için biraz eğildim. Gördüğüm kişi ile şok oldum.O an sanki o top bana gelmiş gibi hissettim. Tutku'ya karşı öfkem daha çok arttı. Çünkü o Ilgaz'dı.
Lanet olasıca her yerden çıkıyor. Hep bir kızla.
"Açılın kızın kafasından. Tutku iyi misin? Yanlışlıkla kafana topu ben attım.Ne kadar da düşünceli.
Bir dakika ya bunlar nerden tanışıyor. Vayyyyyy züppeye bak sen Trabzon'da tanımadığı kız kalmamış.
Tutku da tabi hemen
"Ilgaz beni eve götürür müsün? Kendimi iyi hissetmiyorum"
Tutku'da dünden meraklı Ilgaz'a. Eve gidicekler ,Ilgaz Tutku'yu odasına kadar taşıyıcak sonra yatağa tam bırakırken yakınlaşıcaklar, aralarında bir etkileşim olucak sonra da Ilgaz dayanamayıp s..
Yo yo yoo bunlar olamaz bende Hira isem buna izin vermem, veremem.
Hemen Tutku'nun yanına koştum ve kolundan tuttum.
"Ben getiririm seni canım benim. Hiç Ilgaz'a zahmet olmasın . Ee artık takım arkadaşı sayılırız dimi!"
Ilgaz bana doğru döndü. Gözleri büyüdü. Sanki 'yine mi sen amına koyayım' der gibi bakıyordu.
"Senin burda ne işin var, Damla'da senin için o kadar üzüldü sen burda eğlen coş. Sen hiç bir sikime yaramazsın. Hadi Tutku!".Deyip Tutku'yu kaldırdı. Nasıl böyle şeyler derdi bana. Sanki ben çok mutluyum, eve gidince ağzıma sıçılacak haberi yok tabi. Bir sikime yaramaz mışım sen sanki yararsın.
Çok sinirliyim ama konuşacak kadar da iyi hissetmiyorum maçtan sonra yorgunluktan bitkin düştüm tabi. Ama böyle gitmelerine izin veremem.
Yerdeki voleybol topunu aldım. Hala gitmemişler ama Tutku'yu arabaya bindirmiş. Hemen Ilgaz'a doğru bir smaç attım. Güzel smaç atardım. Tam kafasına geldi. Kafasına top çarptıktan sonra kafası arabaya da bir kaç kez çarptı. Herkesin gözleri tekrar beni buldu o hariç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE !
Teen Fiction+ Yaşamam için ışığım olur musun? - Karanlığın en dibindeyken mi... *** Ilgaz ve Hira'nın karşılaşmaları pek iyi olmuyor ama sonra bir türlü ayrılamıyorlar. ikisininde hayatı berbat ama onlar beraberken hayat duruyor. Ilgaz'ın bedellerini ödemek z...