Sabah yine o lanet alarm sesi ile uyandım. Bugün yine maç vardı.
Daha takıma girdiğim 1 gün oldu ama kaptan olmaya kararlıyım.
O Tutku denen orospuya kimin daha iyi olduğunu göstericem.
Dünkü aksiyondan sonra hemen odama girip uyumuştum. Üzerimi bile değiştirmemiştim. Elbiseylede yatmak hiç rahat değildi açıkçası.
Ne kadar berbat göründüğüme bakmak için aynaya kadar penguen gibi yürüdüm.
Bu ne hal, sanki savaştan çıkmışım amk.
Odamdaki küçük banyoya doğru ilerledim. Duş almazsam hayatta kendime gelemezdim.
Saat daha 9 maç ise 11 de başlıyor yetişirim.
Suyu açtım ve küvet dolana kadar üstümü çıkardım.
Hassiktir..
Boynum mosmordu. Hep o Ilgaz piçi yüzünden tutturdu bi bedeldir gidiyo.
Neyse onu düşünmenin zamanı değil.
Kendimi suyun içine bıraktım. Biraz daha rahatlamıştım.
15 dakkaya yakın suda bekledikten sonra çıktım bana kalsa 2 saate yakın kalırdım ama hazırlanmam ve kahvaltı etmem lazımdı.
Havlumla kurulanıp çekmeceden bir çift iç çamaşırı aldım. Ve giydim. yine desenli bir iç çamaşırıydı. Hiç seksi şeyler giymezdim ki zaten.
Altıma kot şortumu giydim. Üstümede sıfır kol gömlek giydim. Zaten orda takımın formasını giyicem. Boynumada flar taktım. O piç yüzünden.
Ayağımada spor ayakkabılarımı giydim.
Saçım erken kuruduğu için yine çok şanslıyım!
Düzleştiriciyi fişe takıp saçımı taradım. Isındığında saçımı düzleştirdim. Voleybol oynarken saçını açık bırakan kızlar çok mal olduğu için saçımı at kuyruğu yaptım.
Çantama da havlu yedek eşya vb koyduktan sonra omzuma takıp odadan çıktım.
Teyzemler çoktan kahvaltıya başlamış
"Oooo bakıyorum kahvaltıyada çağırılmıyoruz"Teyzem lafa atlamasa şaşarım zaten
"Gece gece dışarı çıkıp sürtmeseydin erken kalkıp kahvaltıya yetişirdin Hira hanım "
Bi dakika bi dakika gece çıktığımı nerden biliyorki. Ben yatarken teyzem uyuyordu eminim.
"Teyze nerden çıkarıyorsun bunları"
"Bişey demiyoruz diye iyice baştan çıktın sen. Yangın merdivenlerinden kaçmak da ne demek?"Kesin karşı apartmandan bakan kimse o söyledi. Hangi şerefsiz!!!
Valla gidip tek tek karşı apartmanın kapılarını çalıp hepsinin yüzüne tüküresim var ama göt yemiyo.
"Teyze sana bunu kim uydurdu"
"Hala kim söyledi diyorsun özür dileyeceğin yere."Birde özür mü diliyicem.
Avucunu yalarsın.
Ayaklarımı yere vura vura evden çıktım. Asansörde birilerini görünce yanlarına koştum ve beraber indik.
Dışarıya çıktığımda anca saate bakmak aklıma geldi.
10.12'ydi. Kahvaltıyı mecburen dışarda yapıcam başka çarem yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE !
Teen Fiction+ Yaşamam için ışığım olur musun? - Karanlığın en dibindeyken mi... *** Ilgaz ve Hira'nın karşılaşmaları pek iyi olmuyor ama sonra bir türlü ayrılamıyorlar. ikisininde hayatı berbat ama onlar beraberken hayat duruyor. Ilgaz'ın bedellerini ödemek z...