Negatif

3.4K 141 14
                                    

Ilgaz'dan;

Hastanenin önüne geldiğimde taksiye parasını verip indim. Hızlı adımlarla hastanenin içine yöneldim.

Siktir bu hastane kokusunu hiç sevmiyorum. Yüzümü buruşturup etrafı incelemeye başladım.

Kocaman hastanede Hira'yı nasıl bulucam ben. O sırada önümden geçen sarışın bir hemşire fark ettim. Önüne geçip durdurdum.
"Hira UYSAL, nerede?"

Kadın bana bir süre baktı ve en sonunda eliyle biraz arkasındaki masayı gösterdi. Masada birkaç tane hemşire var.
"Onlar size yardımcı olurlar"

Deyip gitti. Sanki sen etsen bir yerlerin eksilicek. Sikiyim ben böyle hastaneyi de hemşireyide.

Masaya doğru ilerledim. Onlara da aynı şeyi sordum. Bir tanesi bilgisayarından bir şeylere baktı ve benim yüzüme bakmadan konuştu
"Hala acilde yatıyormuş"

Dedi bok beyinli.
"Acil nerde !"

Dedim sinirli sinirli. Kadın bana baktı bu sefer eliyle tarif etti. Teşekkür bile etmeden asansöre bindim. Asansöre her bindiğimde aklıma Hira geliyor. O gün Ankara'ya geliceğini tahmin etmeliydim. İnatçı keçinin teki vazgeçer mi hiç.

Acil katına geldiğimde asansörden indim. Gözüme hemen acil yazısının hemen altındaki çocuk takıldı. Telefonda konuştuğum kesin bu maldı. Kim lan bu çocuk!

Yanına doğru ilerledim. Gözleri beni buldu.
"Sen Ilgaz mısın?"

Dedi pişkin pişkin. Kafamı aşağı yukarı salladım.

"Sen kimsin ve Hira'nın yanında ne işin var?"

Dedim sinirli sinirli.
"Ben Yankı. Hira'nın sevg-... arkadaşıyım"

Dedi tipini siktiğim. Bu çocuk Hira'yı partide bırakan çocuk değil mi! Siktim seni sonra bekle bekle sıranı bekle sen. Elimle çocuğu itip acilin camına geldim.

Hira'nın o kablolara bağlanmış, bir kaç yerinde alçı olan vücudunu görünce dondum kaldım. Hira'nın bu hale gelmesini sağlayan kişileri bulup hepsini bu halden daha beter bi hale getiricem.

Sarı şaçları kafasına takılan bone gibi bir şeyden gözükmüyor. Ama ona bu hal bile yakışmış.

Odaya girmek üzere olan doktor dikkatimi çekti.
"Ne zaman uyanıcak?"

Dedim Doktor bana baktı ve eliyle alnını kaşıdı.
"Kafasına aldığı darbe yüzünden beynini ameliyat etmek zorunda kaldık. Ama ameliyat iyi geçmedi. Uyansa bile bazı sorunlarla karşılaşabiliriz."

Ne demek sorun amınakoyayım senin gibi doktorun ben.
"Ne sorunu?"
"Konuşamama, hafıza kaybı, görememe, duyamama...."

Hira'nın başına her hangi biri gelirse dayanamaz. Ona bir şey olamaz olmaz.

Şeytan diyo tut şu doktorun kafasından sürt duvara kıvılcım çıksın ama Hira için dayanıcam.
"İçeri giriliyo mu?"

Bunun benim dilimde içeri girebilir miyim olduğunu anlamıştır umarım. Siktiğimin mesleği var diye ona nazik falan konuşamam. Dua etsin küfür etmiyorum.
"Kısa süreli. Hemşireye söyle seni hazırlasınlar"

Yok ben orada yatıya kalıcam. Yanındaki hemşire bana yolu gösterdi ve bir yere girdik. Hira'nın kafasındaki şeyin aynısı bana da taktı. Ve bir şey giydim ayağıma da bir şey geçirdiklerinde çıkmak için geri geldim. Ama kız elindeki ağza takılan şeyi salladı. Tamamm onu da ver onu da.

ZÜPPE !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin