İrem'den;
Kaç gündür Hira ortalarda yok. Kesin Ilgaz'la beraberdir. Hira gerçekten de Ilgaz'ı seviyor. Bunu daha önce anlasaydım asla Ilgaz'la öpüşmezdim. Ama ben sevmediğini hatta nefret ettiğini sanmıştım. Neyse onlar zaten beraberler mutludurlar. Ben evde teyzemle yada canavarla uğraşıyorum.
Artık benimde kendime burdan bir sevgili bulmam lazım. Tatilin bitmesine daha 2 ay var.
Dolabın karşısına geçtim. Kırmızı dekolteli bir elbise giydim. Ama göğüs yerine sırt dekoltesi vardı çünkü göğüs dekoltesi giyince kendimi iyice orospu gibi hisdediyorum. Tamam bende az değilim ama o kadar da değilim yani.
Ayağıma siyah bir topuklu giydim. Kırmızı taşlı çantama da gerekli şeyleri koydum. Hava zaten sıcak olduğu için sadece bir şal aldım. Makyajımı da yapınca tamamım.
Yine harikayım ya. Saçımı geriye savurup odadan çıktım. Teyzeme açıklama yapmaya gerek duymadım.
****
Yaşım henüz 18 olmadığı için çoğu bar sıkıntı çıkarıyor. Bende burda yeni olduğum için geçen ki bardan başka bir yere gitmek sıkıntılı iş.
Taksiye, o kel izbandutun kapısında dikildiği barın adresini verdim. Geldiğimizde parayı ödeyip indim. Babam iyi ki gelirken çok para verdi. Taksiye para vermekten bir hal oldum yani.
Barın kapısına geldiğimde izbandut bana baktı ve süzdü. Hayırdır bebeğim böyle vücut ilk defa mı görüyorsun. Yanından geçerken kolumu tuttu.
"Fazla içip başıma bela olma. Seninle uğraşamam şimdi"Haaahh sana mı kaldım ben. Ben benle uğraşıcakları bulurum merak etme. Omuz silkip yanından geçtim. Burnuma gelen nefis sigara ve alkol kokusuyla gülümsedim. Bu kokuyu seviyorum.
Boş bir masa bulup oturdum. Etrafımı incelemeyi hep sevmişimdir. Karşımdaki masada oturan çocuk dikkatimi çekti. Çok yakışıklı değil ama çok karizmatik. Kesmeye başladım.
Çocuk hiç durmadan içiyor. En iyisi yanına gitmek. Sandalyeden kalkıp yanına gittim. Koltuğa oturdum. Bana baktı ve tek kaşını kaldırdı.
"Git orospuluğunu başkasına yap"Diye bağırdı. Selam verdim borçlu çıktım aq.
"Ben orospu değilim. Neyin var diye sorucaktım sadece "Kaşını indirip. Beni süzdü. İyi ki önüm dekolteli değil. Başka bir bardağa içkiyi doldurdu bana uzattı.
"Ben İrem" dedim. Elimi uzattım bardağını bırakıp elimi sıktı.
"Doruk"Güzel ismi varmış. Tabi kendi de yakışıklı sevgili adayı olabilir.
"Niye bu kadar içiyorsun. Bir sorun mu var?"Kafasını aşağı yukarı salladı. İnşallah sevgilisi yoktur. Olsada fark etmez ya neyse.
"Kavga ettik, hep eski konuları açıp duruyor. Onu sevdiğime bir türlü inanmıyor"Sanırım sevgilisinden bahsediyor. Uff banane sevgilisinden akıllı olsaydı da sevgilisini başıboş bırakmasaydı.
Ee artık harekete geçiyim. Yanına iyice sokuldum ama o hala içki bardağı ile oynuyor. Elindeki bardağı alıp bir yudum içtim dudağımın üzerinde kalan damlacıkları emmedim. Doruk'un dudaklarına doğru yanaştım o da içki kokusunu alınca paşa paşa geldi tabi.
O benim dudağımı yalarken bende onun alt dudağını emdim. Onun ellerini alıp belime getirdim çünkü ben yapmasam onun yapacağı yok.
Sonra da son hamlemi yapıp kucağına çıktım. O da ellerini belimden daha aşağılara kaydırdı yavaş yavaş öğreniyorsun afferim.
"D.ml."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE !
Teen Fiction+ Yaşamam için ışığım olur musun? - Karanlığın en dibindeyken mi... *** Ilgaz ve Hira'nın karşılaşmaları pek iyi olmuyor ama sonra bir türlü ayrılamıyorlar. ikisininde hayatı berbat ama onlar beraberken hayat duruyor. Ilgaz'ın bedellerini ödemek z...