Çilek

4.1K 156 19
                                    

İrem'den: 

Eve gittiğimde Hira evdeydi ona dün gece tanıştığım çocuğu anlatıcaktım ama beni dinlemeyip gitti.

Dünkü çocuk çok yakışıklıydı ya. Doruk.

İsmi bile bir ayrı güzel. Daha önce tanıştıklarım gibi değil çünkü onlar hep beni istiyorlardı ama Doruk öyle değil. O çok farklı onda beni çeken bir şeyler var.

Sabah telefonundan numaramı çaldırmasını istedim. O da telefonun şifresini girdi. Şifresi çok acayip bir şeydi. "Hayalim" nedir ya.

Neyse numarasını telefonuma tuşladım. Çaldı çaldı çaldı ve en sonunda
"Alo"

dedi uykulu bir sesle. Bu saate kadar uyudu mu bu.
"Iı şeyy, ben dünkü kızım da,şey için aramıştım"

Ne saçmalıyorum ben bir de kekeledim mal gibi.
"İrem sen misin?"

Dedi. Ohaa beni tanıdı demek ki o kadar sarhoş değilmiş. Hemen cevap vermem lazım.
"E-evet"

Heyy Allah'ım niye kekeliyorum ben daha önce hiç kekelemezdim.
"Yine buluşalım mı? Dün konuşmak iyi geldi birinin bana güvendiğini hissetmek de"

Dedi. Şuan burda eriyebilirim. Sevgilisi buna niye güvenmiyor ki anlamadım.
"Olur nerde, ne zaman?"

Çok basit kız gibi mi gözüktüm acaba. Ama ben dobrayım ne düşünürsem hemen söylerim. Ve bunu söylemek istedim.
"....kafesinde buluşalım. 1 saat sonra uygun mu?"

Dedi bende mal mal kafamı salladım. Sanki görecek ne kadar malım.
"E-evet"

Dedim ve kapattım daha fazla konuşamazdım. İlk defa biriyle konuşurken bu kadar heyecanlandım. Aşık olamam dimi. Yok canım benimki sadece hoşlantıdır geçer yani.

Dolabın karşısına geçtim. Ne giysem ya benim elbiselerimin hepsi açık ama Doruk'un yanına giderken onları giymek istemiyorum. En iyisi Hira'nın elbiselerinden giymek.

Dolabın diğer kapağını açıp elbise arayışına girdim. Çoğu siyah bu ne ya içim karardı.

Ama elde bu var ne yapalım. İçlerinden en içime sineni elime aldım. Siyah azıcık sırt dekolteli dizin bir karış yukarında.

İman paver oldum ya.

Hemen üzerime geçirdim yakıştı ama. Uff dediğim şey bak güzele ne yakışmaz. Ahhahaha saçımı arkaya savurup aynada kendime gülümsedim. Eyeliner ve rujumu yeniledim. çantamı da alıp evden çıktım. Hava zaten sıcak hırka falan almadım.

Asansöre bindim. Yine ayna var.  Bunları da her yere koyuyorlar sonra kendimi görüp kendime hayran kalıyorum ya. Asansör durduğunda aynalardan ayrılmak zorunda kaldım. Apartmandan çıktım ve kafeye doğru yürümeye başladım.

***
Doruk'tan:

Hep içerdim hiçbir şey olmazdı. Ama dün fazla kaçırdım galiba. Midem alt üst olmuş. Önceden Damla'nın gidişine içerdim şimdi de güven sorunu.

Damla beni bir kızla görüp yine sinirlendi. Ne piçliğim kaldı ne şerefsizliğim. O kız benim kuzenim dememe bile fırsat vermedi. Bir de kendi ayrıldı. Bundan sonra Damla'yı aklımdan da kalbimden de çıkarıcam. Bana güvenen beni önemseyen kızlarla takılmak en iyisi.

Kaç gündür ne o ne ben mesaj atıyorum. Dünde barda tanıştığım kız güzeldi fazla orospuya da benzemiyor.

Arayıp onu bir kafeye çağırdım. Yarım saat geçti bile yola çıkmam lazım.

ZÜPPE !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin