Ilgaz'dan:
Bu sokakları bilmediği halde benden kaçabileceğini sanıyor. Arada sırada arkasına dönüp ona ne kadar yakınlaştığıma bakmayı da ihmal etmiyor.
Biraz oyun oynayalım bakalım.
O beni görmeden bir arasokağa saptım. Hızlı olursam önüne çıkarım. Kendi kendime kahkaha atıp koşmaya başladım. Bir kız için koşmam çok saçma ama onu utanırken görmek çok hoşuma gidiyor. Belki de tek amacım onu becermek.
Tüm düşünceleri kafamdan atıp sokağın başına kadar koştum.
Hiçbir koşturma sesi yok. Benden önce burdan geçmesi imkansız. Siktiğimin sokağında ne yapıyor bu.
Yola çıkıp tekrar sokağın sonuna doğru yürümeye başladım. İlerden bazı sesler geliyor. Biri bir kızı beceriyor heralde. Ben bile sokak ortasında becermiyorum. Sırıtıp ilerlemeye başladım. Bir kaç tane erkek sesi geliyor. Grup sex haa?
AhahhHahhahaa.
Önümde 4 tane erkek bir kızı yere yatırmış üstünü parçalıyor. Kızı göremiyorum ama hıçkırıkları kulağımı dolduran cinsten. Bu kız bu grup seksinden sonra yarına çıkamaz. Onları boşverip yanlarından geçtim. Nerde siktiğimin kızı!!
Arkamdan kısık bir ses işittiğimde hemen arkamı döndüm.
"I- hıçkırık -lgaz- hıçkırık"Yerde yatan kıza baktığımda Hira olduğunu gördüm. Üstünde sadece kilodu vardı. Kumral bir adam onu da yırttığında kan beynime sıçradı. Hira'nın gözleri ağlamaktan kızarmış, ve bana yalvaran bir şekilde bakarken yanlarına koşup Hira'nın üstündeki adamı tek hamlede başka bir köşeye savurdum. Diğerleri üzerime çullanınca kumral adam tekrar Hira'nın üstüne çıktı ve kemerini çıkarmaya başladı.
"Orospu çocuğu eğer o kıza bir şey yaparsan seni götten bir sikerim 1 ay üstüne oturamazsın anladın mı?"Adam bana umursamadığını belli edercesine kemerini çıkarıp attı. Pantolonunu indirmeye başlayınca tüm gücümü toplayıp üzerimdeki adamı yere serdim. Yanımdakine de bir tekme savurup dengesini kaybetmesini sağladım. Hira'nın üstündeki kumral adam
"Beceriksizler çabuk tutun şu iti. Bu kızı kimse elimden alamaz"Adamlar bana doğru gelmeye başlayınca belimdeki silah aklıma geldi. Bir çırpıda çıkarıp ilk havaya sıktım sonrada üzerlerine tuttum.
Korkudan diğer 3 adam kaçtı. Kumral olanı ise korkudan ne yapacağını şaşırmış bir ifadeyle bön bön suratıma bakıyor. Siktiğimin şerefsizi ne hale getirmiş Hira'yı. Silahımı ayağına hedef alıp bir el sıktım. Tam isabet. Acıyla Hira'nın üstünde debelendi. Hala mı orda bu amk oçu.
"Hemen burdan kaybol. Bir daha ki mermi kıçına gelicek yoksa"Adam pantolonunu bile almadan sürüne sürüne kaçmaya başladı. Yaptıklarım bu kadarla kalmıycak ama Hira'yı bir an önce burdan getirmem lazım.
Adam üstünden kalkar kalkmaz doğrulup dizlerini karnına kadar çekip kafasını araya koymuş hıçkırarak ağlıyor. Bir yandan da üstünü elleriyle kapatmaya çalışmıyor mu! Sanki görmedim.
Elimi koluna dokundurup
"Hira iyi misin?"Dedim. Ama o elimi itip tekrar ağlamaya başladı. Şeytan diyor tut kafasından vur duvara akıt beynini. Ama kıyamıyorum işte.
"Hira iyi misin? Bak cevap ver sinirleniyorum"Dedim. Kafasını dizinden kaldırıp kızarmış gözleriyle bana baktı. Hadi ama tecavüze uğramadı ki sadece taciz.
"Sence iyi miyim Ilgaz. Senin yüzünden bu haldeyim. Beni bu lanet olasıca yere getirmeseydin bana hıçkırık bana dokunmuycaktılar"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜPPE !
Teen Fiction+ Yaşamam için ışığım olur musun? - Karanlığın en dibindeyken mi... *** Ilgaz ve Hira'nın karşılaşmaları pek iyi olmuyor ama sonra bir türlü ayrılamıyorlar. ikisininde hayatı berbat ama onlar beraberken hayat duruyor. Ilgaz'ın bedellerini ödemek z...