götünden sallama

4.2K 157 6
                                    

Ilgaz'ların evinden çıktığım gibi evin yolunu tuttum. Taksiye binecek param olmadığından değil tabiki.

Yol da ne uzun aq. Tabanım ağırdı.

Tam apartmana gireceğim sırada Doruk'u gördüm. Onun burada ne işi var.

Yanına gittim. O da bana şaşkınlıkla bakıyor.

Birini bırakmaya gelmiş. Kimi acaba Tutku'yu mu.

Heyy Allah'ım ya bendeki şansa bak. En sevmediğim kız karşı apartmanımda oturuyor.
"Sen kimi bırakmaya geldin?"

Dedim. Tipi birden değişti. Kesin Tutku'yu bırakmaya geldi. Uff çokta umrumda .
"Neyse ya ben eve gidiyim. Görüşürüz"

Dedim yine. Doruk'ta memnun olmuşçasına gülümsedi. Damla'yla bunun arası nasıl acaba. Bu aralarda hiç konuşamadım kızla. Yarın gidiyim en iyisi.

Apartmana girdim. Asansöre hiç bakmadan direk merdivenlere yöneldim. Çünkü bu saatlerde asansörde kimse olmaz.

İlk defa üst kattan kavga, gürültü sesi gelmiyor. Böylesi daha iyi deyip kendi katıma kadar çıktım. Sonra kapıyı çaldım.

Kapıyı eniştem açtı
"Oo enişte gelmişsin"

Dedim. İş için bir yere gitmiş kaç gündür yok adam. Özledim ya. Onsuz teyzem hiç çekilmiyor. Sarıldım sıkıca
"Bu kadar özlendiğimi bilsem daha önce gelirdim"

Kahakaha attım. O da güldü. Ama gerçekten de annem babamdansa eniştemi daha çok özledim. Beraber içeri girdik. O oturma odasına bende kendi odama girdim.

İçeride İrem'i görünce sevindim. Ama yatakta yorganın içine girmiş. İrem'in hasta olmadığı günler yatakta yatarken hiç görmedim. Sabahta hasta değildi bu.
"İrem hasta mısın?"

Dedim. Ve yatağa yanına yerleştim. İrem bana doğru döndü. Ne oldu bu kıza aq.
"Alerjim tuttu"

Dedi bitkin sesiyle. İrem'in bir tek çileğe alerjisi var.
"Niye yedin mal. Hayır yani çileği sevsen belki dayanamayıp yersin ama sen sevmezsin ki"

Dedim dayanamayıp. İrem yatakta doğruldu. Sabahta bana bir şey anlatıcaktı. "Hira, ben biri ile tanıştım. İlk defa birine karşı bir şey hissettim. İlk defa birinin yanında heyecanlandım. Onun için çilek bile yedim. Sırf o seviyo diye."

İrem'e mal mal baktım. İrem ve aşık olmak? Burda bir cümle, mantık uyumsuzluğu var.
"Hangi ara buldun? Kim ve eskileri gibi olmayacağına emin misin?"

bana baktı ve kafasını evet anlamında salladı.
"Geçen gün tanıştık. İsmi Doruk çok tatlı ve yakışıklı. Ona güveniyorum kimseye güvenmediğim kadar"

Dedi. Doruk mu?  Demek bizim apartmana İrem için geldi.  Damla'ya nasıl diyicem ben. Damla'yla kaç gündür görüşmüyoruz ne haldedir şimdi. İrem acaba Doruk'un Damla'nın sevgilisi olduğunu biliyor mu? Ne yapıcam şimdi ben. Ilgaz'a mı söylesem ama Doruk'u gebertir.

İrem'e baktığımda ağladığını gördüm. Bir erkek için mi ağlıyor. İnanmıyorum ya rüyamda görsem inanmazdım.
"İrem sen bu Doruk'u ne kadar tanıyorsun? Daha geldiğin ne oldu"

Dedim kendimi tutamayarak. Doğru dedim ama daha yeni geldi Doruk'a aşık olmuş. Damla'nın sevgilisi Doruk'a.

Kimin tarafını tutmam lazım. İlk defa aşık olan kuzenimi mi yoksa bana geldiğimden beri yardım eden Damla'yı mı.
"Benim için hiçbir şey önemli değil. Ben onu yeterince tanıdım son iki günde."

ZÜPPE !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin