O My Good

7.6K 270 20
                                    

Karadeniz de nerden çıktı. Nefret ederdim ordan daha doğrusu biricik teyzemden!
Esra teyzeyi hiç sevmezdim bu yazı bana çektirdidi.

Lanet olsun ki gitmek istemiyorum ama annem gidiceksin dedi mi akan sular dururdu.
Babam annemin her kararını uygulardı karşı gelmezdi.Daha doğrusu karşı gelemezdi. Pısırık adam ne olucak. Bu annemleri soyu kaçık zaten teyzem annem ikiside kafayı yemiş.
Sinirle odama çıktım.

Acaba karadenize gidiyorum deyip burda İrem'lerde mi kalsam?

Ama teyzem buraya bile gelip beni almadan dönmezdi. En iyisi gidiyim birkaç gün sonra bir mazeret bulup geri dönerim. Odama göz attım. Tam da tahmin ettiğim gibi annem makyaj malzemelerimi valize koymamış. Masama yaklaştım en sevdiğim ruju, rimelimi ve kalemimi de alıp çantama attım. Yatağımın üzerindeki en rahat bulduğum pijamamıda çantama attım. Odama sanki hiç dönmiycek gibi bakıp odadan çıktım. Posterlerimden kısa süre bile olsa ayrı kalmak bana koycaktı. 

Merdivenlerden inip valizlerimi aldım. Salona hiç bakmadan kapıyı çarparak evden çıktım. Arkamdan yine kapı sesi oldu. Annem kıçını o rahat koltuğundan kaldırmıyacağını göre kesin babamdır.

"hiraa yavaş olsana, seni ben bırakıcam"

"gerek yok baba"

Hemen hızlı hızlı yürümeye başladım. Hemen önümden taksi geçiyordu. Üseyin bolt hızında yetişip önüne geçtim. Babam bana yetişemeden valizi kenara bırakıp  taksiye bindim. Adam da valizi bagaja bırakıp geldi ve havaalanına sürmeye başladı.

Havaalanına gittiğimde bayağı kalabalıktı. Aralarından geçerek uçağıma gittim yerimi aramaya başladım.

inşallah yanımda ağzı kokan yaşlı amca yada horlayan teyze olmaz

aminnn.

Yerime gittiğimde cam kenarında bi taş oturuyodu. İlk defa şansım döndü galiba. Ya gay ise. Tövbe de gız dedim içimdeki salak kıza sonra sürtük kıza gel canım sen gel dedim. Kafayı mı yedim acaba.

Hemen yanına oturdum.

Bi dönüp bakmadı bile. Kesin kızlardan hoşlanmıyo gay kesin. Kafamı iki yana salladım hayır ya bu olamaz. O zaman bana niye bakmıyo insan merak eder. Çirkin mi buldu acaba. Ama bakmadı ki. Ayrıca ben çirkin değilim tamam güzel de değilim ama idare ederim yani.

O bakmazsa ben hiç bakmam. O sanki damon yani.  Kulaklıklarımı takıp kitabımı çıkardım. Birden çocuk bana doğru döndü

O MY GOOD!!!

bu da neydi böylee.

Bu insansa bizim sınıftakiler ne?

Gözleri yeşilin en güzel tonu sanki, saçı sarımsı ve çok güzel kokuyo.

Ben ona böyle mal mal bakarken o çoktan kulaklığım tekini alıp kendi kulağına takmıştı bile.

Gözlerimi büyütüp ona bakmaya başladığımda sonunda konuştu;

"Bana sikimi göstermişim gibi bakmayı kes, kulaklığımı unuttum ve şuan müzikle rahatlamam lazım."

"ta-tamam."

Ne diyebilirdim ki dilim tutuldu sanki. Hemen önüme döndüm. Başka biri bana böyle şeyler dese sikerdim ama bu çocuğa diyemedim. Kafamdaki düşünceler sayesinde uykum gelmeye başladı,gözüm kapandı,kafamın yana doğru kaydığını hissettim.Ve o eşsiz,rahatlatıcı ses;

- uyu..

***
Ilgaz: Dylan O'Brein

ZÜPPE !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin