Ne senden bana hayır var
ne de benden sana
Haydi yoluna
Geri dön
Hiç kimse sevemez seni
Benim gibiBen geldiiiimmm. Güzel bir bölümle karşınızdayım. Sınavlarım bitti açıklanması kaldı dua edinde güzel notlar alsın bu kız. 😊🙏. Umarım hayatınızda her şey istediğiniz gibi gidiyordur. Canınız sıkılırsa yazın burdan yazın özelden yazın konuşalım. Mesajlarınıza geri dönüşler yapmaya özen gösteriyorum.( Ama lütfen saçma şeyler olmasın)
‼️‼️ÖNEMLİ
Sizden yabancı dizi önerisi istiyorum lütfen cevaplamadan geçmeyelim 😅 (kore olursa daha iyi olur) ama diğerleri de kabulüm. İsteyenlere bende izlediklerimden önerebilirim. Neyse çok konuştum iyi okumalar yorumlarda buluşmak üzere... 🦋Evet konsey toplanmış ve en son kararı amcamlar almıştı. Emine ile Ali evlenecekti. Düğünleri bizden hemen sonra olacaktı. Bir hafta sonra kurban bayramıydı. Hazırlıklarımız diğer bayramlara göre daha yorucuydu hem bayram ardından da peş peşe iki düğün bizi epey yoracaktı. Bana iş yaptırmamaya gayret etselerde onları çok yormamak adına bir işin ucundan tutmaya özen gösteriyordum.
Emine gelip yanıma oturdu. "Ne yorucuymuş bu çeyiz işleri ya". Gülümseyerek ona baktım aklıma Alparslan 'ın bana çeyiz hazırlaması gelmişti. "Ee gelin hanım öyle yorulacaksın biraz ama güzel yorgunluklar bunlar". Emine' nin gözleri daldı uzaklara. "Heyy" dedim. "ne düşünüyorsun öyle". "Hiçç" dedi "hiçbir şey. Sadece evlendikten sonra hayatım nasıl olacak nasıl şekillenecek merak ediyorum"
Elinş tuttum "güzel olacak. Ali seni seviyor bu gözlerinden belli. Evet senin kalbin bir başkasına"
"hayır. Benim kalbim boş kimseye ait değil. O defter kapandı. Nişanlandı dediği günden beri kalbim kapalı sadece şuan korkuyorum. Ali.. Ali çok güzel seviyor. Gözlerinden görebiliyorum onu"
"ee peki bu güzel bir şey değil mi? Neden mutsuzsun?"
"Ben.. Ben ona layık mıyım sence? Ona mutlu bir hayat sunabilir miyim? En önemlisi onu sevebilir miyim?"
"Tabi seversin. O kadar güzel seven adam sevilmez mi? İstesen dünyaları önüne serecek. Böyle adam sevilmez mi?"
"Dünyaları istemiyorum sadece bana ihanet etmesin yeter".
Sözümüz yengemin bizi çağırmasıyla kesildi. Ali gelmiş Emine ile çarşıya gidip ev eşya alacaktı. Ali 'nin kendine ait evi vardı ve Emine orayı beğenmişti. Evlendiklerinden sonra orada yaşamayı düşünüyorlardı. Sadece birazcık tadilat yapılıp eşyalar yenilenecekti.
Emine hızla ayağa kalkıp "üstümü değiştirip geliyorum" diyerek odasına gitti.
Bende yerimden kalkıp aşağı indim gelen erkeklere hoşgeldiniz diyip Alparslan 'ın yanına gittim. Alparslan karnımı okşayıp "nasılsınız bakalım" bugün özlendi mi baba?
Gülümseyerek "çok özledi burnumuzda tütü". Alparslan kıkırdayıp "yaa baba da yavrusunu özledi" diyince kaşlarımı çatıp koluna vurdum "pis adam ben özledik dedim çoğul kullandım sen bebeğimi özledim de sadece anayım ben ana!" diyerek yerimden kalktım ki kolumdan yakaladı "gel buraya küçüğüm seni de özledim hem de çok" omzumu silktim "inanmıyorum". Alparslan yanağımı öptü. Eliyle kafasını ileri attım "öpme istemiyorum,hem herkesin içinde Allah Allah". "ne var canım karımsın benim"
"hı karın imam nikahlı". Alparslan kaşlarını çatarak "bir hafta sonra hem resmi hem imam nikahlı karımsın" şok olmuş gözlerle Alparslan 'a baktım. "Aldın mı günü". "evet bitanem bayramın 5.günü nikahımız var"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amcamın Emaneti
Chick-LitKaradenizin hırçınlığına inat sakin kimsesiz Lavinia. O ölüm çiçeği... Babası son zamanlarını yaşarken kızını aç kurtlar içinde güvendiği tek kişiye emanet edebilirdi. Alparslan Hancıoğlu.. Yiğenine... Lavinia abim dediği kuzeniyle kendini nikah mas...