14.bölüm Kesit

6.2K 175 16
                                    

Benim okuyucularım kesit isterde ben paylaşmaz mıyım? Taze taze bi kesit size. 14. Bölüm cuma günü karşısınızda canlar 🌸🙏 sizleri seviyoreeeee

Senin burada ne işin var. Çabuk çık. Hızla kapıya doğru koştum kapıyı kilitledi. Ver şu anahtarı ne yapıyorsun sen? Ha ne yapıyorsun? Bırak beni. Kafasını iki yana sallayıp hayır bırakamam bunu benden isteme yapamam. Her şeyi iste bunu isteme.  Alparslan İn dediklerini duymuyorum oda da rbir o yana bir bu yana gidiyor çıkmak istiyordum. Elindeki kahvaltılığı komidinin üstüne koydu. Hadi bunları ye sonra konuşalım lütfen Lavinyam. Dedi.

Bir komidinin üstüne koyduğu kahvaltılığı bir Alparslan'a bakıyordum. Yavaşça kahvaltılığın olduğu komidine doğru yürüdüm. Bunları yiyeyim öyle mi. Kahvaltılığı elime aldığım gibi duvara fırlattım ve olağan gücümle bağırdım. Giiiit buradan  defol. Boşanacam senden. Hızla yanıma gelip ağzımı kapamaya çalıştı. Şişş öyle deme Lavinyam seni bırakmam ben..
Kolları arasına hapsetmişti. Eskiden bana cenneti yaşatan kolları şimdi cehennem azabı veriyordu. İmdaaat! Ömer abi! Nefes! Yardım edin diye bağırıyordum ama kimse beni duymuyordu. Lavinyam dinle beni bacağına tekme atarak kollarından çıktım. Masamın üstünde duran bibloyu alarak cama doğru fırlattım ve büyük bi sesle cam kırıldı. Alparslan şok olmuş gözlerle bana bakarken yerde duran cam parçasını alıp ona doğru uzattım. Git burdan keserim kendimi. Git defol.. Konaktakilerin hepsi kapıya toplanmış bizi merak ediyorlardı. Lavinyam yapma. Sana bişey olursa ölürüm ben! Ölür müsün gerçekten? Evet yaşayamam ki ben sen benim nefes alma sebebimsin. Şuan ayaktaysam yıkılmadıysam senin sayende.
Ama ben öldüm be Alparslan.. Bu sabah bi hıçkırık kaçtı ağzımdan sen beni öldürdün. Bedenimin burda böyle ayakta durduğuna bakma ruhum öldü benim.

Amcamın EmanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin