Çok beklettim çok beklediniz biliyorum . Üzgünüm ve samimiyetimle özür diliyorum. Bir daha asla böyle beklemeler yaşanmayacak . Bir sonraki bölüm final olacak . Hikayemiz burada bitiyor . Aklımı toparlayamıyorum veremiyorum kendimi buraya . Çok yoruldum . 4. Sınıf oldum ve kpss gibi zorlu bir sürece girecegim . 3. Sınıf zaten benim için ekstra yorucu oldu ama bu değil ki buradan uzaklasacagim . Aksine 2 tane hikaye oluşturdum kafamda birini seçip yazacağım ama yazdıktan sonra yayınlayacağım . Bunun sebebi de sizi bekletmemek için . Umarım sizi kusturmemisimdir . Sizleri çok özledim.🙏
Yayladan dönüş yolunda kızlar Alparslan ile dalga geçiyordu. Beyefendi bana trip atıyordu. Bende onu hiç takmıyordum. Kendi kendine tripleniyordu. Eve dönerken bugünlük dinlenip yarından itibaren dolu dolu günler yaşayacaktık. Emine 'nin düğününe az bir süre kala evini donatacktık, kına yapacaktık arada da bir sürü işimiz vardı. Konağın önüne geldiğimizde arabadan inip içeri geçtik. Hepimiz odalarımıza dinlenmeye çekildik.
🌸
Sabah erkenden uyanıp kızlarla alışverişe çıktık Emine' nin evinde eksik ufak tefek detaylar kalmıştı. Damat bey çoğunu halletmişti sağolsun. İki araba peş peşe alışveriş merkezine gittik. Hepimiz yeni eve hediye almayı ihmal etmedik. Çok güzel kaliteli eşyalar aldıktan sonra benim oğlum acıktığını belli etti. "kızlar ya ben çok acıktım yemek mi yesek önce" kızlar sözümü ikiletmeden kabul ettiler ve yemek katına çıktık. Hepimiz siparişlerimizi verdik.
"ee heyecanlı mısın yeni gelin?"
Emine gülümseyerek "hemde çook. Hiç böyle hissetmemiştim. Kalbim yerinden çıkacak gibi"
Kızlarla güldük.
"ay utandı şuna bak yanakları pembe pembe"
"utandırmayın kızı" diyerek araya girdim. O sırada yemeklerimiz gelmişti. Ben yemeğine gömülürken geri kalan hiçbir şeyi duymamıştım.
Alacaklarımızı aldıktan sonra oturacakları eve gelmiştik. Hepimiz iş dağılımı yaparak gözümüze batan yerleri düzeltmiştik.
Akşama doğru işimiz bitmişti. Hepimiz toparlanıp konağa geçtik. Konağa gelince hemen odama geçtim bugün çok yorulmuştum ve ayaklarım şişmişti. Güzel bir duş alıp üstüme rahat şeyler giydim. Emine 'ye bakmak için odasına doğru yol aldım.
"eveeeet". Hayır ne bu dünden razıymış gibi.
"evet" çok düz. Cık beğenmedim.
Emine' nin nikahta ki cevap denemelerini gizlice izliyordum ve çok komikti.
"evet!" hah! Sanki arkamda gizli bir silah varmış gibi.
Kendimi daha fazla tutamadım ve kahkaha attım. Emine korkarak bana baktı. Gülümseyerek yanına gittim ve oturdum. Omuzlarını sıvayarak "sakin ol her şey çok güzel olacak. Güven bana. Herkes senin mutluluğun için çalışıyor."
"evet biliyorum ama çok heyecanlıyım. Elimde değil inan ki"
"biliyorum biliyorum. Hem sana bir sır vereyim mi? Bende evet sahnesini birçok kez provaladım. Ama o gün kalbimden evet dedim ve çalıştıklarımdan daha da güzeldi. Hiçbir evetim o kadar güzel ve anlamlı olmamıştı."
"gerçekten mi?"
"gerçekten. "
Emine bana sarıldığında bende ona sımsıkı sarıldım.
Ayağa kalkarak "sana bakmak için geldim. Bugün çok yoruldum yatmaya gidiyorum iyi geceler canım"Emine karnıma sarılarak "iyi geceler size. Bende uyurum birazdan"
Odadan ayrılıp kendi odama geçtim ve oğluşumla derin bir uykunun kollarına kendimizi bıraktık.
✨
Günler hızla akıp geçmişti. Bugün Emine 'nin en heyecanlı günüydü hepimiz hazırlığımızı tamamlamıştık eksik hiçbir şey kalmamıştı. Aynada kendime bakıp karnımı okşadım. Karnım epeyce büyümüştü. Elimle karnımı tutarak odadan çıkacakken Alparslan odaya geldi. "Hatun şu kravatımı düzeltsene"
Eğil işareti yaparak kravatını düzelttim ...
....
Günler geçmişti tatlı telaşlar geride kalmıştı artık sırada amcamla yengemin boşanmasına gelmişti . Bugün dava vardı . Alparslan çok gergindi . Tabi bende ... Büyüyen karnımi okşayarak odadan çıktım .
"Sen gelmesen mi bitanem " diyen Alparslan'in kolunu okşadım . "Olmaz seni yalnız bırakacak halim yok ya seninle olacağım ." Tam itiraz edecekken sözünü böldüm "itiraz yok .hadi gidelim "
Adliye kalabalik olmasın diye Ömer abim ve eşi geliyordu bizimle diğerleri kararı evden bekleyecekti .
Adliyeye vardigimizda Alparslan 'in annesi ve babası içeri girdi . Biz dışarıda kalmıştık .
Akrep ve yelkovan birbirini kovalarken nihayet kapı açıldı ilk önce amcam çıktı kravatını tutup sertçe cekistirirken benle göz göze geldi ve hemen gözlerini kaçırıp "çok şükür kurtuldum " dedi . Ardindan yengem yani Alparslan 'in annesi çıktı ilk gözleri amcama gitti sonra bende durdu ve ben ne olduğunu anlamadan yakama yapisti. "senin yüzünden seninnnn!!! Yuvamı dagittin sinsi bir yılan gibi zehirledin oğlumu sonra kocamı uzaklastirdin benden" . Herkes başımıza toplanmış beni kurtarmaya çalışıyordu .
Alparslan "yeter anne bırak karımı" diyerek hızlıca çekti annesini benden . Onlar benden uzaklasirken ılık bir sıvının bcaklarimin arasından aktığını hissettim. Elim karnımi bulurken adliye benim çığlığımla inledi ....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amcamın Emaneti
Literatura FemininaKaradenizin hırçınlığına inat sakin kimsesiz Lavinia. O ölüm çiçeği... Babası son zamanlarını yaşarken kızını aç kurtlar içinde güvendiği tek kişiye emanet edebilirdi. Alparslan Hancıoğlu.. Yiğenine... Lavinia abim dediği kuzeniyle kendini nikah mas...