3. Bölüm

23.3K 557 69
                                    


Eveett uzun zamandır bölüm atmıyordum bugün finallerimin bitmesi şerefine size güzel uzun bi bölüm geldi. İyi okumalar. Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum. Son bir şey daha finallerimden yüksek notlar almak için bu arkadaşınıza dua edin olur mu?
Sizi seviyorum....

Zor olsada galiba dönüyorum sana
Gel dersen hemen
Çağırmassan geçerken
Yerle gök arasında bir yerde
Sen beni tanımazsın severimde söylemem
Sen beni uzak sanırsın
Bilirim söz dinlemem..

Odama girmem ile yengemin saçıma yapışması bir oldu.

Orospu nasıl ayarttın oğlumu söyle.!

Yenge bırak lütfen

Kes defol defol çık git hayatımızdan

İmdat!

Yengemin tokadıyla yere düşmem kafamı yatağıma çarpmam bir olmuştu.
Elimi başıma götürdüğümde kanıyordu. Kokudan ağlamaya başlamıştım canım yanıyordu. Kimse sesimi duymuyorum Alparslan duy sesimi ihtiyacım var sana.

Git burdan rahat bırak bizi oğlumu rahat bırak. Defol lazım değil senin malın mülkün uğursuz tüü sana insan abin dediğim adama göz koyar mı! Yazıklar olsun emeğine

Yenge dedim yerimden kalkmaya çalışırken deme öyle kurbanın olayım ben istemedim böyle olsun yemin ederim.

Kolumdan tuttuğu gibi beni dışarı attı defol. Git burdan düştüğüm yerden kalkamadım ağlamam şiddetlenmişti. Rüzgar vücudumu demir gibi kesiyordu. Ve üstümde bornoz vardı amcamlar kalksa utancımdan ölürüm Allah ım al canımı!

Yengem defoll diye bağırarak eşyalarımı penceremden aşağı fırlattı eşyalarım üstüme düşerken konak halkı da kalkmıştı. En sonda annemle ilk ve son fotoğrafımız olan ben doğduğumda kucağında olduğum fotoğrafı yırtıp pencereden aşağı attı.
Annneeeeeeeeeee! Diye ağlarken Alparslan benim odama çıkmış kızlar ve Yengemler
Yanıma gelmiş beni olduğum yerden kaldırmışlardı. Annem diyerek ağlarken Alparslan İn ve amcamın bağıran sesini kuzenlerimin eşyalarımı toplamasını acıyarak bana bakanları gözlerim görmüyordu kulaklarım duymuyordu. Gözlerim yerde binbir parçaya ayrılmış yalnızca annemin gülümseyen melek
Yüzü yüzünde ev halkının çamurlu ayak izleri...

Orospu o koynuna girdi dimi.
Sus kadın o kız benim yiğenim.
Evlenemez rızam yok sütüm helal olmaz.
Yeter ana o kız benim sevdiğim. Tercih yapmak zorunda bırakma beni..
Tüü sana. Bacak kadar kız için ananı atıyon.
Yeter kadın rezil ettin bizi. O bu kızın evidir.
Bende senin karın çocuklarının anası. Çocuklarımın iyiliği içindir her yaptığım.
Yapma ana yapma iyiliğim için hiç bir şey yapma.

Kulaklarıma dolan seslerle gözlerimi yumdum. Rukiye nin odasına getirmişlerdi beni Rukiye kıyafetlerinden vermişti bana yengem üstümü değiştirmiş yarama bakmıştı. Odanın kapısı açılmıştı içeri nufüs eden koluyla gözlerimi yumdum.
Alparslan dedim sesim titreyerek çıkmıştı.
Hızla yanıma gelerek sarıldı bana. Hıçkırarak ağlamaya başladım. Annem dedim. Annem öldü Alparslan... Yırttı elimde son kalan anıyı acımadan parçaladı. Canım yanıyor çok yanıyor Alparslan! Öldüğümü hissediyorum! Kızların gözleri dolarken yengem kırmızı gözlerle odayı terk etmişti. Alparslan elleri ile yüzümü okşadı. Canımın cananı ağlama dökme o incilerini. Söz fotoğrafı yerine koyacam eskisinden bile güzel olacak.
S-söz mü?
Söz güzelim söz.
Başımdaki yaradan öperken hastaneye gidelim dedi
Rukiye yengem halletti abi derin değilmiş. Lavinya uyusa dinlense daha iyi olur.
Peki. Hadi Lavinya.
N-nereye?
Odama.
Olamaz Alparslan.
Ne demek olmaz seni yalnız bırakamam.
Lütfen Alparslan yanlış anlarlar.
Güzelim sen bir haftaya benim eşimisin zaten.
Olsun ben b-burda kalırım.
Rukiye yanıma gelip tabi kalırsın. Alparslan abi rahat uyku uyusun eğer bişey olursa ilk sana haber veririm.
Ben de burdayım.
Ne! Saçmalama Alparslan.
Ya şurada kıvrılırım.
Rukiye söze girerek Lavinya aslında sen Alparslan abinin odasında kalsan daha iyi olur.
Ne diyorsun Rukiye!
Ya dur bi kızım hemen cellalenme. Yengem ya yine gelirse.
Annem daha gelmez meraklanmayın. Lavinya geliyor musun? kalıyor muyuz?
Ben kalıyorum sen gidiyorsun Alparslan.
Öyle mi!
Öyle!
İyi peki diyerek yanıma gelen Alparslan la geri geri kaçmaya başladım hızla beni kucağına aldı. Alparslan indir beni bi gören olacak. Alparslan beni takmadan Rukiye ye döndü.
Rukiye bize gülümseyerek bakarak. Lavinya benim odamda, odamı kilitliyorum, sabah soran olursa rahatsız etmeyin gece uyumadı dinleniyor denilecek.
Alparslan gülümseyerek zeki kız anamlarla dura dura tabi!
Rukiye bizi kışkışlarken başımı Alparslan İn omzuna yasladım başımın üstünü öptü. Odaya geldiğimizde çarşafları değiştirdi. Yatağa yatırdı beni. Yarın alışverişe gidelim. Ve nikah işlemlerini başlatalım.
Peki dedim. Düğün olmayacak dimi dedim.
İster misin?
Hayır ama şey
Ney?
İkimiz için ağaç bağışlayalım ikimizin adına. Böyle şeyler yapalım be dersin. Oyun oynamaktan daha iyidir.
Yapalım güzelim sade bi nikah istemezsen.
Babam ölüm döşeğindeyken bunlar bile fazlalık geliyor bana.
Şişşş deme öyle baban senin mutlu olman için yapıyor her şeyi.
Bilmiyorum.
Neyse düşünme bunları yarın çok işimiz var gelinlik damatlık bu odaya eşyalar.
Buraya bişey gerekmez her şey var.
Olmaz yeni gelinsin sen eşyaların yeni olmalı. Hadi uyu düşünme bunları. Yarın çokça düşüneceksin.
Peki diyerek gözlerimi kapadım.

Amcamın EmanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin