Sürpriz bi bölüm yayınlamak istedim. Evet şimdi yayınlamayacaktım bu bölümü ama beni o kadar mutlu ettiniz ki... Sizleri hikayemde aktif halde görmek yorumlarınızı okumak beni inanılmaz mutlu ediyor. Hepinizi görüyorüm bakıyorum... Sizleri seviyorum... İyi okumalar
Bir sabah saçlarımı
Okşayıpta rüzgar
İzlerini sürüpte gidecek
Beyaz beyaz..
Ve güneş aynaya baktığında
Çizgilerden
Yeni bir yüz gösterecek üzülerek biraz..
Yok olmaz erken daha
Biraz geç Kalın ne olur
Hiç hazır değilim henüz
Ne olur baharlarımı
Bırakın bir süre daha
Tanıdık değil bana güz..Çığlıklar yükselirken semaya gözyaşları eşlik etti dualara... Genç kız bugün hem kazanmış hem de kaybetmişti.
Aile bireyleri, hemşireler, doktorlar odaya toplanmış cansız bedenin yanında yatan hıçkırarak ağlayan gelinlikli kızı izliyorlardı. Gözlerde yaş kızın kaderine ağlıyorlardı.
Baba gitme bırakma beni kalk baba... Kız yumruklarıyla babasının kalbine vuruyordu.. Uyan! Uyan lütfen. Kalk hadi.. Bak bana annemin gelinliğini giydim.. Daha hangimize en çok yakıştığını söyleyecektin. Hadi baba yalvarırım kalk.. Beni tek bırakamazsın.
Doktorlar ve hemşireler fenalaşan kızın yanına gidip sakinleştirici yaptılar. Alparslan karısının yanına yorgunluktan sızan karısına baktı dolu gözlerle. Minik karısının acıları yaşını geçmişti ve Alparslan o acılara engel olamıyor ona zarar vermelerini uzaktan izliyordu maalesef. Karısını kucakladığı gibi arabaya hastaneden çıkış yaptı.
Baba!
Şişşş burdayım canım burdayım.
Alparslan? Babam nerde.
Lavinya hızla yataktan kalktı. Alparslan İn yanına gidip ben çok kötü rüya gördüm. Babam ölüyordu.. Alparslan babama gidelim. Onun bana ihtiyacı var..
Canım kanım kadınım... Baban gerçekten vefat...
Şişşş söyleme tamamlama cümleyi... Babam ölmedi dimi..
Üzgünüm canım..
Lavinya ağlayarak olduğu yere çöktü. Alparslan da onunla beraber yer çöktü. Lavinya ya sarıldı ağla canım ağla. At içindekileri.
Lavinya, Alparslan İn dizlerine koydu başını. Alparslan 'İn elleri saçlarında dolaştı Lavinya nın.. Ağlayarak uykuya dalan Lavinya yı yatağa yatıran Alparslan baş sağlığı için gelen misafirleri karşılamaya gitti.
Lavinya nasıl oğlum?
Nasıl olsun yenge ağlayarak uyanıyor ağlıyarak uyuyor.. Benim elimden hiç birşey gelmiyor.
Sen karının yanında ol.
Ölene kadar onun yanında olacam. Ben gidip bakayım uyanmış mı diye?
Git oğlum git. Kabus görüyor dedin. Korkmasın şimdi.
Alparslan yukarı odasına çıktığında yatakta sakinleştiriciler sonucu uyuya kalan melek karısına baktı.. Yanına uzandı. Karısının alnından öpüp kolları arasına aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amcamın Emaneti
Literatura FemininaKaradenizin hırçınlığına inat sakin kimsesiz Lavinia. O ölüm çiçeği... Babası son zamanlarını yaşarken kızını aç kurtlar içinde güvendiği tek kişiye emanet edebilirdi. Alparslan Hancıoğlu.. Yiğenine... Lavinia abim dediği kuzeniyle kendini nikah mas...