14.bölüm

7.1K 265 24
                                    

Bu sana veda ederken
Son bakış son gülücük
Bu sana
Kalbimden kopan son öpücük
Sana
Yıllar yılı büyüttüğüm aşk
Ne yazık
Ellerinde artık küçücük
Sandın ki ne yaparsan yap yanındayım ben
Acıyı ihaneti taşımak zorundayım ben
Yapamam gidemem
Sandınki vazgeçemem
Artık yalnız geçmişte
Anındayım ben

Alparslan yaşraan gözlerle yüzüme bakıyordu. Ellerimi kaldırdım yüzüne vurmak için ama geri indirdim. Değmezsin! Diyerek dış kapıya yürüdüm. Hemen yanıma geldi deme böyle Lavinyam kapıyı açmamı engelledi vur kır bağır ama susarak gitme... Yalvarırım dizlerime kapanmıştı.
Çekil Alparslan lütfen zorlaştırma işi yalvarırım.

Tamam tamam seni rahat bırakacağım sakinleşmeni bekleyeceğim ama yalvarırım gitme burada kal ha!

Ömer abim yanıma gelerek kollarımdan tuttu. Sen bu evin kızısın burdan gitmesi gereken varsa bu ahlaksızlığı yapandır.

Ömer abime minnet dolu gözlerle baktım. A-abi dedim sesim kısık çıkmıştı.

Abicim dedi yanıma geldi. Bundan sonra sen ne istersen o olacak tamam mı? Amcam seni yanlış kişiye emanet etti. Ama artık amcamın emanetinden ben sorumluyum. Şimdi herkes ne bok yerse yesin.

Alparslan bu sözlere itiraz edecek gücü bulamıyordu.

Lavinya yavaş yavaş yürümeye başladı.

Nurdan İn babası ben anlamam bu kız artık buranın gelinidir evime sokmam. Sizin oğlunuz kirletti sizin oğlunuz temizleyecek bu pisliği. En kısa zamanda düğünde görüşmek üzere.

Diyip konaktan ayrıldı. Alparslan İn babası hızla Alparslan 'ın yanına gidip ona tokat attı. Herkes susmuştu. Annesi hızla oğlunun önüne geçti. Kocasına karşı oğlunu korumalıydı. Sinirlenme bey olan oldu rezil olmadan bu işi çözmeye bakalım.

Rezil olmadan mı? Rezil daha ne kadar olabiliriz. Ha! Ne kadar! İlaçlarımı getirin bana.

Kızlar ilaçları almaya giderken Lavinya ona biçilecek kaderi bekliyordu. Hayır dedi kendi kendine artık kaderi kimsenin iki dudağı arasında olmayacaktı. Amca dedi. Yanına yavaş adımlarla ilerledi. Ayaklarına kapandı lütfen boşanmamıza izin ver lütfen. Yalvarıyorum amca giderim buralardan herkese öldü dersiniz beni lütfen amca.

Hayır hayır boşanmam karımdam Lavinyam dinle beni yalvarırım hatırlamıyorum diyorum bişey olmalı kesin. Lütfen izin ver telafi edeyim. Nurdan en sonunda dayanamadı ve kalktı artık bu evde onunda söz hakkı vardı. Neyi anlatacaksın Alparslan ha bana nasıl sahip olduğunu mu neyi her şey gerçekti

Birden arkadan küt sesi. Lavinya yerde boylu boyuna yatıyordu. Ömer hızla eşine bakarak. Lavinya nın evlenmeden önce kaldığı odayı temizlet hastaneye götürüyorum onu diyerek kucağına aldı ve hızla arabaya bindi. Ömer hızla arabayı kullanıyordu.

Lavinya gözlerini kırpıştırarak açtı. Yattığı yerden doğruldu. A-abi?

Ömer hızla arabayı frenledi. Arkasına döndü. Abicim sen yat hastaneye gidiyoruz.

Lavinya nın gözleri tekrar dolarken. Abi gitmeyelim yorgunluktan olmuştur. Ben uyumak istiyorum. Uyuyup her şeyi unutmak. Ağlayarak arabanın kapısını açtı. Koştu koştu... Ömer de emniyet kemerini açıp peşinden koşmaya başladı. Lavinya nın ayağı takılıp yeri boylarken. Ömer hızla yanında bitti. Ah be deli kızım benim dur.

Amcamın EmanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin