2.Bölüm

24.9K 761 159
                                    

İlk bölümü 50 kişi okumadan yayınlamak istemedim. Aslında böyle sınır koymayı sevmem yani daha böyle bir şey olmayacak. Enerjimin yüksek olduğu günde yayınlıyorum genellikle bölümleri😁
İlk bölüm nasıldı? Beğendiniz mi?
Şuan diğer bölümlerde yavaş yavaş şekilleniyor. Çok heyecanlı bölümler sizleri bekliyor.

Multimedia da Alparslan ile Lavinya

Kan ter içinde uykularından uyanıyorsan
Eğer her gece
Yalnızlık sevgili gibi boylu boyunca
Uzanıyorsa koynuna
Olur olmaz yere ıslanıyorsa kirpiklerin
Artık her şeye
Anneni daha sık anımsıyorsan hatta anlıyorsan
Kalbini bir mektup gibi buruşturulup fırlatılmış
Kendini kimsesiz ve erken unutulmuş hissediyorsan...

Baba ne diyorsun sen diye sesimi yükselttim.

Kızım biz Alparslan ile öhhhööö.

Hızla Alparslan ile babamın yanına gittik baba. Su ver diye bağıran Alparslan ı dinleyerek demin masanın üstüne koyduğum su bardağını aldım su doldurdum. Alparslan a uzattım. İç amca sakin ol stres yapma. Diyen Alparslan a baktım.

Ağlamaya başladım babamın durumu gittikçe kötüleşiyordu ve benden ilk ve son kez bir şey istiyordu. Alparslan ile evlenmem. Odaya amcamlar dolarken kuzenlerim ambulansı aramıştı çoktan. Rukiye beni odadan çıkarırken. Yengemler yanımıza gelmişti.

Ne oldu.?

Ne konuştun babanla da fenalaştı.

Alparslan niye sizleydi

Ay oğlumun başını yakacaklar!

Kız konuşsana.

Rukiye dayanamamış olacak ki ay yeter kızın babası ne halde kız perişan siz neler söylüyorsunuz burda çekilin sorularınızı kendinize saklayın ben lavinia değilim.

Dedi elini sıkarak teşekkür ettim. Rukiye ye hayrandım o benim aksime Yengemlere baş kaldıran tek insandı. Beni odama götürdü. Babam dedim. Ambulans geldi. Hastaneye gidiyorlar. Hızla odadan çıktım merdivenlerden inerken telefonda konuşan Alparslan ı gördüm.

Ona doğru giderken beni farketmiş olacakki telefonu kapattı.

Gözlerim hızla dolarken ona sarıldım.
Alparslan abi..

Şiş küçük ağlama doktor arkadaşımla konuştum iyi olacak baban

Olacak dimi dedim.

Evet olacak İnşallah.

Beni babama götürür müsün?

Gülümseyerek götürürüm dedi. Ve beni tekrar kendine çekti sarıldı. Bana abi deme. Kocan olacam senin..

Hızla ondan ayrılarak olmaz dedim. İstemezler beni..

Kim? Dedi sesi sertleşmiş kaşları çatılmıştı.

Annen baban amcamlar Yengemler..kısacası herkes..
Tam cevap verecekken lütfen sonra konuşalım babama gitmem gerek.
Peki hazırlan gidelim.

Amcamın EmanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin