34.bölüm

4.8K 257 33
                                    

İçeri girdiğimde Fadime kırmızı gözlerle bana baktı. Emine 'nin yanına oturduğumda kulağına fısıldadım "duyduklarım doğru mu?"

Emine başını salladı doğrularcasına. Üzgün olduğu çok belliydi. Bir taraftan bir zamanlar güvendiği, inandığı adam diğer taraftan canı kanı.

Ömer abim sinirle bir o yana bir bu yana dolanıyor yengem ağlıyordu.

Ömer abim Fadime 'nin önünde durup" nasıl yaptın lan bunu nasıl! Ne diycem ben şimdi babamlara ha mahvederler seni! Öldürürler "

Yengem ayağa kalkıp Ömer abimin ayaklarına kapandı" Ömer yavrum yengem yapma kıyma kızıma öldürürler onu. "

Ömer abim yengemin yanına çömelip" yenge bu işin dönüşü yok. Kızın... Kızın onunla birlikte oldu "

Fadime ayağa kalkarak" yeter!". Ömer abimin göğsüne vurup" benim hayatım beni ona buna söylemekle tehdit edemezsin!herkes ilk kendine baksın! Lavinya nikahsız birisinin koynuna giriyor! Sen boşanmamış kadınla ilişki yaşayabiliyırsun!emine nin aşk hayatı çarşaf çarşaf meydanlara çıkıyor ama Fadime! Ama Fadime! Ne yapsa suç öyle mi! "

Ömer abim ona tokat atarken Fadime odayı terk etmişti. Yengem de peşinden koşarken hepimiz onların arkasından gitmiştik.

Yengem Fadime 'yi odaya iterken bizi de dışarı atmıştı.

İçerden tokat sesleri gelirken biz kapıya vuruyorduk açması için.

Ömer abim bizi geri çekerken kapıya iki omuz darbesiyle açmıştı.

Fadime yi yengemin elinden zorla alırken Emine onu kendi odasına götürürken yengemi banyoya getirip elini yüzünü yıkadık.

Ömer abim dışarı da dururken yanına gittim "ne olacak bundan sonra abi?"

Bana bakmadan "bilmiyorum abicim bilmiyorum"

Başımı sallayarak Emine 'nin odasına gittim. Fadime yatakta oturmuş yere bakıyordu. Emine koltukta oturmuş Fadime' ye bakıyordu.

Fadime 'nin  telefonu çalınca eline aldı ve gördüğü isimle gözleri ışıldayıp açtı.

"Asım.. Asım iyi misin canın acıyor mu?"

Asım' ın sesi dışarıya kadar geliyordu.

"Mahvettin ulan hayatımı! Sarhoştum ben hiçbir bok hatırlamıyorum"

Fadime 'nin kaşları çatılıp ayağa kalkmıştı.

" Biz dün özel bir şey paylaştık Asım şimdi sorumluluk sahibi bir insan ol ve davranışın arkasında dur! Yoksa ben senin peşini bırakmam tamam mı?"

"Ulan kararttın zaten hayatımı mahvettin! Daha ne yapabilirsin ha! Daha ne canımı mı alacaksın al ulan al! Al da kurtulayım"

Fadime ağlayarak telefonu kapattı ve duvara fırlattı.

Ağlayarak sinir krizi geçirdi. Emine ile onu sakinleştirmeye çalışırken o bizi itiyor ağlamaya devam ediyordu.

Ömer abime doktor çağırmasını söyledik durumu gittikçe fenalaşıyordu Fadime 'nin.

Ömer abim aile hekimini aradı.

Aile hekimimiz geldiğinde Fadime' ye sakinleştirici yapmış bir iki tane de ilaç yazmıştı. Ömer abim aile hekimini yola koyarken bizde Fadime 'nin yanına gitmiştik. İlaçlardan dolayı uykuya dalan Fadime' nin yanında Emine kalmak istemişti. Bende odama gitmiştim.




Kapının gıcırtısına uyandığımda Alparslan 'ın "bölme uykunu küçüğüm" dediğini duydum ama uykum bölünmüştü çoktan.

"geldiniz mi? Amcam nasıl?"

Amcamın EmanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin