1. Bölüm

37.5K 943 222
                                    

Merhaba! Yine ben kendimi fazla özletmeden geldim ☺️

Bu sefer farklı hayatlara dokunacam İzmir sizle. Karadeniz aşkına tanıklık edeceğiz. Hayırlısı olsun diyorum

Ne olursa olsun bu hikayeyi beraber yazalım sizden başlayacağım yeni hayatı da yanımda olmanızı varlığınızı hissettirmenizi istiyorum lütfen beni yalnız bırakmayın 🙏

Son olarak yazdığınız hikayeleri benimle paylaşın. Mesaj olarak ya da burda tanıtımını yapın ki ben bana bildirilen hiçbir hikayeyi yanıtsız bırakmadım. Wattpad imde sorun var galiba özel mesajlarınızı görüyorum ama cevap veremiyorum. Ama siz yinede yazmayı unutmayın hikayelerinizi hayatlarınızı umutlarınızı okumak için sabırsızlanıyorum.


Sizleri seviyorum. İyi okumalar şimdiden 🎈





Ey gidi kaaaraaadeeniiizzz
Doldi da taşaaamaadii
Etmeyalummm sevdaaluukk
Edenler yaşayamadiii.....

Ben Lavinya.. Babam koymuş ismimi annem bana hamileyken doğumun onun için ölüm olduğunu öğrenmiş babam ne kadar benden kurtulmak istese de annem vazgeçmemiş benden. Doğum gerçekleştiğinde annem daha fazla dayanamamış ve gözlerini hayata yumuşak. Bundan dolayı babam ismimi ölüm çiçeği anlamına gelen Lavinya koymuş..

Biraz da güzel şeylerden bahsedelim. Kalabalık ailemden
Babam 5 kardeş beş tane amcam var.. Onların eşleri çocukları derken bir konakta yaşayıp gidiyorduk..

Kız Lavinya nerdesin sen? Hemen çık girdiğin yerden buraya gel..

Yengemin sesiyle düşüncelerimden ayrıldım. Geldim yenge.. Hızla yerimden kalkmamla sert bir bedene çarpmam bir olmuştu ağzımdan bir çığlık kopmuştu..

Şişşş benim Lavinya Alparslan..

Hii Alparslan.. Abi napıyorsun Allah aşkına ödüm koptu derken elimle damağımı çekiyordum.

Allah Allah geldiğimi duymadın mı kızım ne yapayım ilan mı vereyim geliyorum korkma diye.

Yok.. Şey

Derken içeri bir hışımla elinde terliğiyle giren yengemi gördüm.

Terliği bana doğru sallarken çırpı bacak ben kimi çağırıyorum ha deminden beri.. Ha diyerek peşimde koşuyordu.

Ö.. Özür dilerim vurma diyip ağlamaya başlarken Alparslan abi yeter ana sen git işinin başına Lavinya sende benim odamda ki gömlekleri al ütüle hadi..

Olamaz oğlum genç bir kızın bekar erkeğin odasında ne işi var ben yaparım.

Anaa! Herkes işinin başına hayde.!

Hızla saklandığım Alparslan abimin arkasından çıktım ve odasına gittim. Kapıyı açıp içeri girdim. Burnuma dolan hoş parfümün kokusu içimi gıdıklamış ellerimin terlemesine neden oluyordu. Neden böyle oluyordu bilmiyorum ama bu şeyin başıma bela açacağına emindim. Bana inat gözlerim kendiliğinden kapanırken odadaki Alparsalan İn - kimse yokken benim için Alparslan- kokusunu ciğerlerime hapsettim.

Kapı birden açılınca yerimden sıçradım.

Hıii.

Bana doğru yaklaşıyordu ama sırtım kapıya dönük olduğu için kim olduğunu bilmiyordum. "çok korkaksın bücür"

Alparslan abi diyip ona döndüm. Ben şey dalmışım kusura bakma. Odanı temizlesem mi diye düşünüyorum büyük odan ya kirlenmiş olabilir diye şey ettim. O yüzden düşünürken daa...

Amcamın EmanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin