13. Bölüm

8.7K 289 27
                                    

Evvettt yep yeni bi bölümle karşınızdayım. Bugün ramazanın ilk günü şimdiden hayırlı ramazanlar diliyorum cancanlar 🙏🌸 umarım bu bölümü beğenirsiniz iyi okumalar herkese sizleri seviyoreee 💕

Yürü yüreğim gidelim buralardan
Aşk bizimle değil
Sana buralarda bişey olsa
Kimsenin umurunda değil
Anıları acıları bir araya topla
Yak, dağıt külleri
Bize de güler bu hayat nasıl olsa
Hiç umurumda değil.

Gözlerimi açtığımda üstümden sanki tır geçmiş gibiydi. Sahilde yaşadığım sinir krizi sonrası Alparslan İn omzunda uyuyakalmışım. Yayla evindeydik. Saçımı kaşıyarak geri yattım... Bayramın 2.günüydü bugün. Ama hiç bayramlık havamda değildim. Zorla doğrularak yatağımdan kalktım. Üstümü değiştirmeyecektim. Burada yedek bıraktığımız pijamalardan giydirmişti Alparslan. Kapıyı açıp salona geçtim.

Alparslan kahvaltıyı hazırlıyordu. Elindeki malzemeleri sofraya koyup bana döndü. Günaydın hatun.

Gülümseyerek günaydın dedim. Çok güzel gözüküyor sofra ellerine sağlık.

Eee kocanın daha ne marifetleri var küçük hanım hadi elini yüzünü yıka gel. Bakalım göründükleri kadar güzel mi.

Eminim güzeldir. Diyip banyoya gittim.

Elimi yüzümü yıkadım sofraya oturdum. Çatalıma salatalık aldım. Ağzıma attım.

Ben çok düşündüm hatun.

Çayımdan yudum alırken. Neyi düşündünüz beyefendi?

Taşınmayı.

Öhhö Öhhö... Yuttuğum lokma boğazımda kalırken Alparslan su alıp bana içirdi. İyi misin.

İyiyim Alparslan birden denir mi? Hem ne demek taşınmak nereye taşınacağız? Olmaz yani yapamayız.

Yaparız. Biz evliyiz unutma bizi kabul etmediler o zaman bizde taşınırız. Kendi düzenimizi kurmanın vakti gelmedi mi ha? Hatta geçti bile...

Ben... Ben korkuyorum Alparslan.. Bizi rahat bırakmazlar.

Bize kimse karışamaz. Bayram biter bitmez ev arayışlarına çıkıyoruz kendini hazırlasan iyi edersin.

Tamam peki.. Sen öyle diyorsan öyle olsun.

Hadi hazırlan da çıkalım.

Tamam şuraları bi toplayayım da. Hemen mutfağı hızlı bir şekilde topladım. Bulaşıkları da makineye attım.

Etrafı hızlıca süpürgeleyip üstümü giydim.

Evin önüne geldiğimiz de Alparslan İn mimarla toplantısı olduğu için şirkete gitmesi gerekti. Bende onu öpüp arabadan indim. Eve girdiğimizde kimse yoktu salonda hızlıca odama çıktım kimseyle kavga edecek halim yoktu.

Odaya geldiğimde hemen kapıyı kilitledim sonra üstümü çıkarıp duşa girdim. Artık bu stres beni fazla yoruyordu. Pijamalarımı giyip yatağa uzandım. Umarım bu taşınma işi başıma patlamazdı.

🌹

Lavinya derin düşüncelere dalmışken Alparslan konağa gelmişti. Arabasını park etti. Zorlu bir konuşma onu bekliyordu bunun farkındaydı ama ne olursa olsun aldığı kararın arkasındaydı kimse onu fikrinden geri döndüremeyecekti. Arabadan inip temiz havayı içine çekti.
Konağa girdiğinde salona geçti herkes salondaydı. Selam verdi. Annesi ona dargındı anneannesinin orda olanlardan dolayı. Onun gönlünü almak istiyordu. Ne olursa olsun annesiydi. Annesinin yanına oturup ona sarıldı tabi annesi de hemen yelkenleri suya indirmişti. Çocuklarına asla kıyamazdı. Annesini öpüp babasına döndü. Baba seninle konuşmam gereken şey var.
Hayırdır oğlum işle alakalı mı? Diye sormuştu babası yok özel. Amcası bize de söyle oğul aile içinde gizli saklı mı olurmuş?
Babasına bakıp onayladığı görünce derin bir nefes aldı. Baba ben bi karar aldım.
Babası oturduğu yerden doğruldu. İşin ciddiyetini anlamıştı. Oğlu karşısında sıkıntıyla kıvranıyordu. Evet oğul ne kararı aldın?

Amcamın EmanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin