29.bölüm

5.2K 260 38
                                    

Hep geç mi yayınlayacağım bölümleri nazar değmesin diye nazar boncuklarını Yorumlara salalım ksksjs iyi okumalar ✨

Sokaklar sakin, geceler karabasan
Ellerim titrer, kim bu ben? kim bu susan?
Ne soran var ne bilen, sebebim yok bana kıyan
Erkeğim sendin, vazgeçtim rüyalardan

Beni sevmesen, yağmurları sev
Bulutlar ağlasın, sen gül güneş doğsun yeniden
Gidiyorum gözüm yaşlı, hatıran har yüreğime
Sen sev yağmurlari, yağmurlar yagsin uzerime
Gidiyorum gözüm yaşli (gözüm yaşlı) ah yine yol, yol üstüne
Sen sev yağmurları, yağmurlar yağsın yüzüme

Emine 'yi zor sakinleştirmiştim onun dağılmış halini görecekler diye korkmuştum. Şimdi yorgunluktan uyuya kalan Emine' nin saçlarıyla oynuyordum. Onun için dua ediyordum. Allah bu sevdayı onun içinden söküp atsın diye.

Yengem odayı açarken Emine 'nin uyuduğunu görünce şaşırdı "habu gız niye bu saatte uyudu?".  Emine' nin saçlarına öpücük koyup battaniyeyi üstüne örttüm. Yengeme sessiz ol işareti yaptım kolundan tutup sessizce "adet (Regl) olmuş sancısı vardı uyuya kaldı".

Yengem sinirli bir şekilde "kaç kere dedum ona yakın ayak basma taşa aa böyle kıvranur neyse uyusun hade aşağı inelim"

Tamam diyerek aşağıya indik. Fındık vurulmuş kızlar çalışanlara çay bisküvi filan hazırlıyordu. Mutfağa gidip yardın etmek istedim ama her şeyi hallettiklerini söyleyip benim oturmamı istediler.

Ustalar kendi aralarında fındık ve siyasete dalarken bende yengemlerin yanına geçtim.

Hepsi yorgunluktan bir köşeye sinmişti.

"bi fındığın sonuna geldik ve aba" . Yengemin biten giden şeylerin ardından oluşan üzüntüsü beni gülümsetti. Hep böyleydi. Bir yere gitmek veya yenilik istemezdi bittiği zaman üzülürdü.
"he valla bitti ana bizde bittik ne yalan söyleyeyim. Mübarek de bu sene çok fenaydı ince den yordu bizi"

Fadime lafa atlayıp "hele biz şu narin ellerime bak şimdi ne hallerdeler ya erkek eli gibi"

Lafına gülerken Fadime bana dik dik baktı "gül Lavinya gül tabi sen hamilesin her şeyde kayırıyorlar seni biz ceremesini çekiyoruz"

Yengem hemen lafa girdi "bana bak halim yok ama yerdeki terliği suratına yersin"

Fadime omuz silkip "aman demedik bişey Lavinya da iyiki Alparslan abi ile evlendi eskiden ezilen kız şimdi konağa hanımağa olacak neredeyse"

Fadime dedim. "ben işten kaçmadım her zaman bir işe koşmaya çalıştım neden öyle diyorsun ki"

"ayy Lavinya bide ağla istersen takılıyoruz ciddiye alma"

Fadime nin yanında oturan yengem kolunu cimcikleyip "kız Sus hanımağaymış seni ben bi hanımağa yaparım apaşıp kalırsın öyle almayayım ayağımın altına"

Fadime kolunu ovup "aman yenge anamla bir olup bana oynuyorsunuz sizde" diyip ayağa kalktı. "odama gidiyorum"

Gözlerim büyürken yengem atladı "sessiz ol Emine uyuyor"

Fadime annesine bakarken "neden uyuyor hanfendi bizim canımız çıksın o kıçını devirip yatsın oh ne ala memleket ya".

Amcamın EmanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin