6.Bölüm

17.1K 406 19
                                    

Evveeet! Cumanız mübarek olsun canlarım diyorum ve yeni bölümü yayınlıyorum. 😘
Sizleri seviyorum.
Desteğiniz beni o kadar grurlandırıyor ki
Kocaman bir ailem var artık diyorum kendi kendime... Artık bölüm yazarken daha bir şevkle yazıyorum... 💪
Hepinize iyi okumalar.
❤️


Babamın yokluğunu hissedeli bir ay geçmişti. Çiçekler açmıştı,karadenizde güneş parlamaya başlamıştı.

Küçüğüm.

Alparslan dedim gülümseyerek.

Nasılsın diyerek yanıma geldi. Elleriyle yüzümü avuçladı.

İyiyim. Psikolok iyi geldi. Evet bu bir ay içinde psikoloğa gitmiş yardım almıştım. Ama bu Rukiye ben ve Alparslan İn arasındaydı. Yengemler duyarsa iyi şeyler olmazdı.

Alparslan alnımdan öperek hadi kahvaltıya inelim dedi.

Tamam diyerek dolaptan giyeceklerimi aldım banyoya geçtim. Güzel piliseli etek ve tişört giydim. Beyaz spor ayakkabılarımı giydim saçımı ördüm. Banyodan çıktığımda Alparslan ı yatakta otururken gördüm. Yanına gittim. Yataktan doğrulamasına izin vermeden kucağına oturdum.

Sana kadınlık yapamıyorum. Özür dilerim.

Bu nerden çıktı şimdi?

Öyle işte... Şey geçen kızlar konuştukta bizim hala şey olup olmadığımızı söylediler.

Hım.. Dedi Gülümseyerek.  Eee. Sonra?

Sonra bende hayır dedim. Öyle diyince beni bırakacağından sıkılacağından bahsettiler. Utancımdan kıpkırmızı olmuştum. Başımı yere eğdim.

Çenemden tutup kaldırdı. Sana ne demiştim ben hatırlıyor musun? Ben seni bedenin için sevmedim. Elini kalbimin üstüne koydu. Burası için sevdim. Evet erkeğim. İhtiyaçlarım var. Ama o ihtiyaçlar karımın sağlığından önemli değil. Ben bıyıkları yeni terleyen erkek değilim ki İhtiyaçlarım duygularımın önüne geçsin. Anladın mı beni. Bir daha aklına böyle saçma sapan şeyler getirme ben seni bir ömür beklerim.

Özür dilerim.

Şiş özür dilenecek bişey yok. Ama hatun sen biraz daha böyle oturursan iyi şeyler olmayacak gibi geliy bana..

Kıkırdayarak kucağından indim. Eteğimi düzelttim. Alparslan kalçama şaplak atarak kıvırtma. Dedi gülerek.

El ele tutuşarak sofraya indik.

🥀

Abi bugün bi uzungöl yapalum mu? Havalar has ısınmaya başlamışken.

Gülümseyerek baktım Ömer abime.

Evet ya çok güzel olur diye onu tasdikleyen Rukiye ye baktım.

Gülümseyerek Alparslan a baktım.

Bana bakarak sen ne dersin hatun gidelim mi?

Gülümseyerek ağzımı aralamıştım ki yengem karına sormadan daha iş yapamay musun oğul.

Ana! O benim karım gerekirse habu lokmayı yerken bile ona sorarım kimse de buna karışamaz.

Yengem homurdanarak önüne döndü. Amcamlar da elhamdülillah diyerek kalktılar sofradan. Alparslan da bize bakarak ee hadi oyalanmayun hazırlanun.

Kızlarla gülüşerek kalktık sofradan. Sofrayı toparlayıp odaya hazırlanmaya çıktık...

Köyümün en güzeli
Yüreğumun ateşi
Dağlarumun güneşu
İmera fera
Kaldumu böyle adam
Gece ışıktır odam
Bu adam benum sevdam
İmera fera..

Amcamın EmanetiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin