İyi okumalar tatlışlarım🌹Bütün dünya buna inansa
Bir inansa
Hayat bayram olsa
İnsanlar el ele tutuşsa
Birlik olsa
Uzansak sonsuzaBugün arife günüydü. Evde hummalı bir temizlik vardı. Hepimiz iş bölümünü yapmış çıt çıkmadan işimize odaklanmıştık. Biz gençler demek daha doğru olur temizlik yaparken Yengemler de iftarlık yemek ve bayramlık tatlılar yapıyorlardı aralarında iş bölümü yapmıştılar.
Lavinya perdeleri yıkadın mı?
Bana seslenen Fadime ye dönüp evet yıkadım şimdi asarım.
Yok sen asma erkeklere söyleriz asarlar sen Alparslan abinin çalışma odasına git.
Tamam diyerek odadan çıktım. Alparslan İn çalışma odasına girdim. Temizlemeye koyuldum.
Aşağıdan gelen araba seslerini duyunca erkeklerin geldiğini anladım hemen pis su olan kovayı da alarak dışarı çıktım.
Ellerimi yıkayarak sofraya indim.
Hadi kızım gelin oturun her bayram canınız çıkıyor.
Yengem sen kadının işine karışma. Kendi işine bak bey! Diyince kıkırdadım. Tabi ben kıkırdayınca herkes bana bakmıştı.
Sanki şey oynuyor ortada bi de utanmadan gülüyor!
Yengemin sözleriyle kafamı yere eğdim. Amcam halime dayanamayıp gelinime karışma hanım! Onun yüzü hep gülecek!
Aman demedik gelinine bişey!
Alparslan bişey demeye kalkarken elini sıktım hayır anlamında başımı salladım. Derin bir nefes çekti ve önüne döndü.
Ezan sesi kulaklarımıza dolarken amcam dua etti ve amin diyerek orucumuzu açtık. Bugün ramazanın son günüydü. İnsanda ayrı bir burukluk oluyordu. Hepimiz sohbet ederek Yemeğimizi yedik. Sofralarımızı bir aralar ayırmıştık ama amcamlar itirazı üzerine tekrar bir arada yemeye başladık.
Sohbet ede ede Yemeğimizi yedikten sonra erkekler ve Yengemler teravihe gittiler. Bizde sofrayı kaldırıp balkonda oturmaya gittik kızlarla.
Teravihten gelen erkekler bayram namazına gideceklerinden erkenden yatmak için yanımızdan ayrıldılar. Alparslan kulağıma eğilip kollarımı boş bırakma hemen gel diyip ayrıldı tabi ben kıpkırmızı.
Bak nasılda kızardı ne dedi kız Alparslan abimde bu kadar kızardın!
Bişey demedi canım gö.. gömleğimi ütüledin mi diye sordu!
Ha gömleğimi ütüledin mi diye sordu yani
Ev.. Evet başka ne diye bilir?
Kız Emine bu Lavinya Alparslan abime tişört almıştı diye hatırlıyorum ben
Dudaklarımı dişlerken Emine kahkaha attı he valla tişört aldı
Ay! Alparslan unutmuş herhalde abartmayın kızlar. Neyse ben gidim artık geç oldu.
Tabi tabi git sen kocanın kollarının arası boş kalmasın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amcamın Emaneti
ChickLitKaradenizin hırçınlığına inat sakin kimsesiz Lavinia. O ölüm çiçeği... Babası son zamanlarını yaşarken kızını aç kurtlar içinde güvendiği tek kişiye emanet edebilirdi. Alparslan Hancıoğlu.. Yiğenine... Lavinia abim dediği kuzeniyle kendini nikah mas...