Eveett ben geldim canlarım. İnşallah sağlığınız sıhhatiniz yerindedir. Lütfen evde kalalım arkadaşlar hem kendimiz için hem sevdiklerimiz için evde kalalım. Çeşitli aktiviteler yapabilirsiniz ben kitap okuyorum ingilizce öğrenmeye çalışıyorum video izleyerek kore dizisi veya film izliyorum pastalar yapıyorum yeni bölümler yazıyorum evi temizliyorum ders çalışıyorum... Günümü dolu dolu geçirmeye çalışıyorum. Sizde yaptıklarınızı paylaşabilirsiniz benle 🌸 iyi okumalar 🙏 sizleri seviyoreee 💕 💕 😘
Her şey seninle güzel
Yolda yürümek bile
Olmayacak düşlerin peşinden koşmak bile
Her şey seninle güzel
Bu toprak bu taş bile
İçimdeki bu korku
Gözümdeki yaş bile
Beklenmedik bir anda
Ayrılık gelip çatsa
Seninle paylaştığım
Tek bir gün yeter
Bana...1hafta sonra
Ömer abim evleneli bir hafta olmuştu. Konakta kalıyorlardı dışarıdaki insanlara laf vermemek için amcam ayrı eve çıkmalarına izin vermemişti ama ömer abime tüm ev halkı kuzenlerim hariç cephe almışlardı.
Bu duruma üzülüyorduk..Alparslan ile salona indik..
Günaydın diyerek yerimize oturduk.
Herkes kendi halinde takılıyordu. Yengemler iftara yapacaklarını konuşuyorlardıÖmer!
Tüm bakışlar amcama dönmüştü. Sert sesiyle aileni al yaylaya git.
Ömer abim tebessüm ederek ki bu tebessümün sahte olduğunu anlamak için müneccim olmaya gerek yoktu. Evimden mi kovuluyorum.
Hayır! Kovmuyorum. Ama meydanda herkesin ağzında bu evlilik.. Soyismimiz basit insanların ağzında sakız olmuş. Biraz gidin unutsunlar sizi... Amcam Alparslan a dönüp sende karını al onlarla git.
Buna da peki dedi Ömer abim. Alparslan da peki amca dedi. Ömer abim ile. Alparslan işlerini halletmek için çalışma odasına çıktı. Bende kalktım kızlara sofrayı toplamada yardım ettim.
Sofrayı toplayıp bulaşıkları yıkadıktan sonra Alparslan İn çalışma odasına gittim kapıyı çalıp içeri girdim.
" evet Hasan bey bir iki hafta yokum.
...
Tamam önemli bir şey olursa bizimkilere iletirsiniz imza yetkimi ben onlara verecem.
..."
Alparslan konuşurken bende onu ayakta konuşmasını bitirmesini bekliyordum. Bana bakıp bir eliyle telefonu tuttu diğer elini bana uzattı. Elini tutunca kendisine çekti beni. Kucağına oturtup konuşmasına devam etti.
Neyse dediğim gibi acil bir şey olmadığı sürece aramayın beni.
Diyip adamın yüzüne kapattı.
Alparslan telefonu masaya atıp kollarını boynuma doladı bende ona sarıldım. Elleri saçlarımı okşarken ben kucağında iyice mayışmıştım.
Uykum geldi..
Alparslan gülerek uyu meleğim.
Cık olmaz. Ne zaman yola çıkarız.
Siz ne zaman hazır olursanız.
Yerimden doğrulup o zaman ben hazırlanmaya gideyim.. Bugün köfte yiyelim mi.
Burnuma öpücük kondurdum yeriz sevgilim. Tamam diyip yerimden kalktım. Alparslan gülümseyerek kalçama şaplak attı. Ayh! Ne yapıyorsun acıdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amcamın Emaneti
ChickLitKaradenizin hırçınlığına inat sakin kimsesiz Lavinia. O ölüm çiçeği... Babası son zamanlarını yaşarken kızını aç kurtlar içinde güvendiği tek kişiye emanet edebilirdi. Alparslan Hancıoğlu.. Yiğenine... Lavinia abim dediği kuzeniyle kendini nikah mas...