#evdekalTürkiye
Diyerek söze başlıyorum canlarım. İnşallah bu günlerde bitecek. Çalışanlar için çok zor biliyorum. Her gün dualarımdalar. Artık kendimiz için dua etmeyi bıraktık tüm dünya için dua ediyoruz. Aslında hep böyle olmalıydı ama bu şekilde değil. Üzgünüm... Arkadaşlarımı göremiyorum ama bunu derken bile kendimden tiksiniyorum. Sağlık çalışanları geliyor aklıma. Allah ım onlardan razı olsun🙏 o kadar kutsal ki yaptıkları. Okuduğum üniversite uzaktan eğitim vermeye başladı öğretmenlerde sağ olsunlar boş durmayalım diye bir yığın ödev verdi. En son ödevlerin içinde ağlıyordum ksksjs. Neyse sizlen sohbet etmek iyi geliyor insana. Sizleri seviyorum ve ne olur kendinize dikkat edin.
❤️Yan yana geçen geceler unutulup
Gider mi
Acılar birden biter mi?
Bir bebek özleminde
Seni aramak var ya
Bu hep böyle böyle gider mi?Dere kenarında oturmuş sohbet ediyorduk. Yiğit kendi kendine oynuyordu. Biz de nefes le akşam yapacağımız yemeği düşünüyorduk. Alparslan ve Ömer abimde Trabzonspor u konuşuyordu gelecek sezon yapılan transferleri...
Alparslan 'a dönerek Alper i, Rukiye yi filan da çağıralım iftara dedim
Olur tabi ararım ben onları dedi ve cebinden telefonu çıkararak Alper i aradı
Nefes de abime dönerek Ömer sende gerekli malzemeleri al kuzenleriniz gelirse yetmeyebilir.
Alırım. Sen eksikleri söyle.
Nefes Ömer abime eksikleri söylerken
Bende ayağa kalkarak hadi kalkın akşama misafirlerimiz var dedim. Ve ellerimi çırptım
Biz dedi Alparslan eliyle kendini ve Ömer i göstererek.
Evet dedik Nefes ile. Siz de. Bu sadece bizim misafirlerimiz değil dedim Nefes ile kendimi kastederek. Elimle abim ile Alparslan ı göstererek sizin de misafiriniz.
Peki sevgili eşim. Biz ne yapacağız.
Canım sevgili eşim bizim size verdiğimiz görevleri. Hadi. Kalkın..
Oturmaya devam edince oflayarak kolundan çektim hadii!
Beni taklit ederek oflayarak ayağa kalktı. Bakalım bugün başımıza neler gelecek.
İyi süpür oraları Alparslan!
Camda leke var Ömer abi!
Nefes tozları alıyor bende yerleri siliyordum. Diğer taraftan Alparslan ile Ömer abimi kontrol ediyorduk. Çünkü ilk fırsatta kaytaracaklarmış gibi gözüküyorlar.
Nefese dönerek bu hallerini çekmeliyiz.
Ömer abim ile Alparslan işlerini bırakıp bize döndüler. Sakın!
Yutkunup tamam ya! Dedim.
Sanki ayıp bişey ne güzel yardım ediyorsunuz eşlerinize diyen Nefesi başımla onayladım..
Ben akşam sana ayıp şeyleri gösterecem karıcım..
Diyen Ömer abimle Nefes kıpkırmızı olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amcamın Emaneti
ChickLitKaradenizin hırçınlığına inat sakin kimsesiz Lavinia. O ölüm çiçeği... Babası son zamanlarını yaşarken kızını aç kurtlar içinde güvendiği tek kişiye emanet edebilirdi. Alparslan Hancıoğlu.. Yiğenine... Lavinia abim dediği kuzeniyle kendini nikah mas...